اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

درنیمه اول آبان‌ماه صورت گرفت؛

کشف 75 کیلوگرم موادمخدر در استان مرکزی

خبرگزاری فارس:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف بیش از 75 کیلوگرم موادمخدر در نیمه اول آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

کشف 75 کیلوگرم موادمخدر در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، صادق حسنوند اظهار داشت: با هدایت و پشتیبانی پلیس‌های مبارزه با موادمخدر شهرستان در سطح استان و در طول نیمه اول آبان‌ماه سال جاری 75 کیلو و 758 موادمخدر کشف و ضبط شده است.
وی افزود: در همین راستا  دو باند تهیه و توزیع موادمخدر نیز در سطح استان منهدم و تعداد 101 نفر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد در این مدت دستگیر شده‌اند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: کشفیات مواد مخدر در سطح استان در نیمه اول آبان‌ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 69 درصد افزایش داشته و مبارزه جدی سوداگران مرگ همچنان در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر وجود دارد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین از دستگیری سه نفر قاچاقچی مواد مخدر در اراک خبر داد.
حسنوند گفت: بنابر گزارش منابع و مخبرین مبنی بر اینکه فردی در شهر ساروق اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می‌‌کند، اقدامات اطلاعاتی و مراقبت‌های فنی پلیسی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی  ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم با قاچاقچیان استان فارس در ارتباط بوده و قرار است محموله قابل توجهی تریاک از شیراز حمل و در اراک به وی تحویل شود که ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی خودروی سواری پیکان حامل موادمخدر را با دو نفر سرنشین در جاده فراهان شناسایی کردند.
وی افزود: با توقیف خودرو  دو سرنشین آن که اهالی و ساکن شیراز بودند دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار 7 کیلوگرم تریاک و یک میلیون تومان وجه نقد کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: در ادامه با هماهنگی قضایی از منزل متهم اصلی در اراک بازرسی که ضمن دستگیری وی مقادیری موادمخدر با دستگاه توزین و دو میلیون تومان وجه نقد کشف شد و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول