اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر بوشهر خبر داد:

اجرای 75 برنامه به مناسبت عید غدیر در بوشهر

خبرگزاری فارس: دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر از اجرای 75 برنامه به مناسبت عید غدیر و دهه کرامت در سطح این استان خبر داد.

اجرای 75 برنامه به مناسبت عید غدیر در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین کارگر صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید سعید غدیرخم در بوشهر، اظهار داشت: پیام غدیر خم استمرار حکومت الهی و استقرار پیام نبوت بود که امامت بعد از آن قرار گرفت و شیعیان با تقدیم شهدا و با علم‌شان توانستند غدیر خم را زنده نگه دارند، که امروز عید غدیر خم عید ولایت ما است.
وی با اشاره به اینکه اگر واقعه غدیر خم تحریف می‌شد، امروز دینمان مسخ شده بود، گفت: برترین و بالاترین چیزی که ما باید از آن درس بگیریم و روز حجت خدا بر بندگان می‌باشد، روز عید غدیر خم است.
دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر در ادامه گفت: امامت و ولایت ادامه راه نبوت است و جوانان ما باید از برنامه‌های دهه امامت و ولایت بهره لازم و کافی را ببرند و مدیران با بهره‌گیری از توان خود سعی کنند، کارگر بر اجرای برنامه‌های متنوع در زمینه تبیین و توسعه فرهنگ غدیر و جشن و سرور در شان عید سعید غدیر و برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها، جشن‌ها، جشنواره‌ها، خدمات‌رسانی به روستاها و همچنین تبیین اصل ولایت فقیه به عنوان استمرار امامت و ولایت و ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان ولی امر مسلمانان و رهبری انقلاب اسلامی تاکید کرد.
وی اضافه کرد: زمانی در زندگی مادی و معنوی خود موفق خواهیم بود که سیره امامان را بیشتر در زندگی خودمان پیاده کنیم.
وی افزود: هر مسلمانی به‌ویژه شیعیان باید وظیفه خود را نسبت به این عید عزیز و عظیم انجام دهند.
کارگر عنوان کرد: بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر به منظور ترویج فرهنگ غدیر و جامعه فرهنگ دینی، امسال در نظر دارد که با مشارکت مردم و مسئولان ولایتمدار استان برنامه‌های خود را به صورت مشارکتی و با حضور مردم اجرا کند.
دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر اظهار کرد: امسال در مدارس سطح استان بوشهر علاوه بر مسابقات و سرود دو برنامه شاخص دیگر به عنوان سرود صبحگاهی غدیر خواهیم داشت و دیگری اینکه هر معلم پنج دقیقه قبل از آغاز درس در مورد مبحث غدیر با دانش‌آموزان صحبت می‌کند.
وی در ادامه تصریح کرد: امسال در هشت شهرستان و شهر عسلویه، به غیر از شهرستان دیلم، به صورت روزانه کاروان پیاده روی غدیر برگزار می‌شود.
کارگر بیان کرد: ما در سال گذشته 38 برنامه به مناسبت عید غدیر در استان بوشهر برگزار کردیم ولی امسال در نظر داریم که 75 برنامه به مناسبت عید غدیر در سطح استان برگزار کنیم.
وی در پایان گفت: از مردم و مسئولان ولایتمدار استان بوشهر در خواست داریم که همانند روز عاشورا، عید غدیر و دهه کرامت را در میان جامعه نهادینه کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول