اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت اسکواش گیلان خبر داد:

برگزاری روز جهانی اسکواش در رشت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش گیلان از برگزاری روز جهانی اسکواش در 23 آبان جاری در رشت خبر داد.

برگزاری روز جهانی اسکواش در رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا فرمند عصر امروز در جمع اعضای هیئت اسکواش استان اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر خم و روز جهانی اسکواش، جشن گرامیداشت این دو مناسبت در روز دوشنبه 23 آبان ساعت 18.30 دقیقه در محل سالن اسکواش برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ورزش ضامن تندرستی و سلامت روح است، افزود: ورزش در ابعاد مختلف همگانی، تفریحی و قهرمانی همواره روح جوانمردی را در خود نشان می‌دهد.
این مسئول ادامه داد: روز جهانی اسکواش همزمان با دو عید بزرگ دین مبین اسلام، اعیاد قربان و غدیر است و در این یک سال گذشته علاوه بر ارتقای کیفی اسکواش گیلان، نخستین استان کشور بودیم که همزمان میزبان 19 استان و 20 تیم و با حضور 140 ورزشکار در مسابقات قهرمانی جوانان کشور شدیم.
به گفته وی، پنج نفر از مربیان هیئت اسکواش نیز به سطح مربیگری درجه دو ارتقا یافتند و دو مقام سوم انفرادی کشور نیز نصیب استان در گروه آقایان شد.
فرمند خاطرنشان کرد: در این یک سال گذشته 16 نفر از اسکواش‌بازان این استان در طرح الماس ملی پذیرفته شدند.
 
*گیلان عنوان سومی مسابقات اسکواش چهار جانبه گلستان را کسب کرد   
رئیس هیئت اسکواش گیلان با اشاره به مسابقات چهار جانبه گلستان اظهار داشت: در این رقابت‌ها تیم‌های گیلان، مازندران و دو تیم از گلستان و با حضور 20 بازیکن در خانه اسکواش گرگان به رقابت پرداختند.
وی افزود: تیم گلستان «الف» توانست مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند، تیم گلستان «ب» مقام دوم و تیم گیلان نیز رتبه سوم را کسب کرد.
فرمند ابراز داشت: این دوره از مسابقات که به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر و روز جهانی اسکواش به صورت دوره‌ای برگزار شد، جوایز نقدی به تیم‌های نخست و دوم اهدا شد.
وی با اشاره به نتایج کسب شده توسط تیم گیلان خاطرنشان کرد: تیم بانوان اسکواش با شکست تیم‌های «الف» و «ب» گلستان و پیروزی 3 بر صفر در مقابل مازندران به مقام سوم دست یافت.
این مسئول، اعضای تیم اعزامی گیلان را شادی علیزاده، سونیا شعبانی، فرشته صفایی و شادی بیگوردی بیان کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول