اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 30 اسکواش‌باز در قم؛

بانوی اراکی قهرمان اسکواش چهارجانبه کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت اسکواش استان قم گفت: نخستین دوره پیکارهای چهارجانبه اسکواش بانوان جام دهه کرامت در قم با قهرمانی اشکواش باز اراکی به پایان رسید.

بانوی اراکی قهرمان اسکواش چهارجانبه کشور شد
محمد نویسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: این برای نخستین بار بعد از افتتاح سالن بین‌المللی اسکواش قم بود که رقابت‌هایی در بخش بانوان رشته اسکواش در قم برگزار می‌شد و خوشبختانه برگزاری این رقابت‌ها تجربه موفقی بود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه اسکواش در قم دارای استعدادهای بسیار خوبی در هر دو بخش مردان و بانوان است، برنامه‌های آموزشی مختلفی را برای توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی در نظر داریم که بخش مردان را با جدیت پیگیری می‌کنیم و اسکواش بانوان نیز با حضور همکاران هیئت در بخش بانوان کارهای خوبی در دست اقدام دارد.
دبیر هیئت اسکواش استان قم در ادامه به رقابت‌های چهارجانبه اسکواش کشور در قم اشاره و بیان کرد: در این دوره از مسابقات، اسکواش‌بازانی از استان‌های مرکزی، اصفهان و قم و همچنین شهرستان آران و بیدگل با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های این دوره به شکل انفرادی به انجام رسید و طی آن شرکت‌کنندگان رقابت خود برای کسب عناوین اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را در سالن بین‌المللی اسکواش ملقب به خانه اسکواش واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر قم برگزار کردند.
نویسی در ادامه به معرفی برترین‌های این دوره از رقابت‌ها اشاره ‌و بیان کرد: با برگزاری مراحل مختلف، در پایان این مسابقات شیوا تجویدی و ساجده کریمی دو بانوی اسکواش‌باز شرکت‌کننده از استان مرکزی به دیدار نهایی رسیدند.
وی عنوان کرد: در پایان این مسابقه شیوا تجویدی با کسب برتری مقابل همشهری خود ساجده کریمی بالاتر از سایر رقبای شرکت‌کننده، موفق به کسب عنوان قهرمانی و سکوی نخست پیکارهای اسکواش چهارجانبه بانوان کشور در قم شد.
دبیر هیئت اسکواش استان قم اضافه کرد: قهرمانی دو بانوی اسکواش‌باز اراکی در حالی در نخستین دوره رقابت‌های اسکواش چهارجانبه بانوان جام دهه کرامت رقم خورد که در مسابقه رده‌بندی شیرین شیرزادی از تیم بانوان قم و فهیمه سبزی از تیم آران و بیدگل با یکدیگر به رقابت پرداختند که پیروز این مسابقه بانوی اسکواش باز قم بود تا بدین شکل نفرات اول تا چهارم این پیکارها مشخص شوند.
وی در ادامه به مهم‌ترین برنامه هیئت اسکواش استان قم برای توسعه این رشته ورزشی اشاره و عنوان کرد: با توجه به داشتن ظرفیت بسیار عظیمی همچون سالن بین‌المللی اسکواش، در نظر داریم دوره‌های آموزشی حرفه این رشته ورزشی را با حضور مربیان مطرح تیم ملی در هر دو بخش بانوان و مردان در شهر قم برگزار کنیم.
نویسی خاطرنشان کرد: استقبال از برنامه‌های آموزشی این هیئت در طول چند ماه گذشته به ویژه بعد از افتتاح خانه اسکواش بسیار فراتر از انتظار بوده و سعی ما این است که با در نظر گرفتن بهترین امکانات، به زودی میزبانی رقابت‌های مهم کشوری و همچنین اعزام بانوان و آقایان اسکواش قم به پیکارهای قهرمانی کشور را میسر کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول