اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی؛

رشته اسکواش در ساوه راه‌‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت ‌بدنی شهرستان ساوه از راه‌اندازی رشته اسکواش در این شهرستان خبر داد.

رشته اسکواش در ساوه راه‌‌اندازی می‌شود
مرتضی صبوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این رشته، یک رشته جدید در ساوه است که به زودی راه‌اندازی خواهد شد.
وی تصریح کرد: به منظور تامین مکان مناسب برای هیئت اسکواش یک سالن از طرف  جهاد کشاورزی به این رشته اختصاص یافته است که انتظار می‌رود با استقبال علاقه‌مندان مواجه شود.
رئیس اداره تربیت ‌بدنی شهرستان ساوه گفت: از سوی جهاد کشاورزی همچنین یک سالن به رشته ژیمناستیک اختصاص یافته است که عملیات بهسازی کف سالن و بهبود وسایل حمل و نقل در دست اقدام است.
صبوحی ادامه داد: به زودی یک دوره کلاس داوری ژیمناستیک در این شهرستان برگزار خواهد شد، همچنین 29 آبان ماه نیز مسابقات انتخابی تیم ژیمناستیک شهرستان ساوه در سالن چمران برگزار می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کمبود سالن‌های ورزشی یکی از مهم‌ترین مشکلات ورزش این شهرستان است، گفت: در حال حاضر احداث سالن ورزشی با امکانات و دستگاه‌های پیشرفته برای پایگاه قهرمانی و استفاده همه هیئت‌های ورزشی از دستگاه‌های بدنسازی پیشرفته، احداث پیست تارتان برای رشته دو و میدانی با توجه به وجود قهرمانان کشوری و بین‌المللی این شهرستان و احداث سالن تخصصی ورزش پایه و مادر ژیمناستیک از مهم‌ترین نیازهای شهرستان ساوه در بخش ورزش است.
به گفته وی هم اکنون بیش از35 هیئت ورزشی در بخش آقایان و 24 هیئت ورزشی در بخش بانوان در این شهرستان فعالیت دارند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول