اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سمنان:

شورای فرهنگ عمومی سمنان 27 مصوبه داشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان اعلام کرد: شورای فرهنگ عمومی سمنان 27 مصوبه در راستای ساماندهی مسائل مختلف داشت.

شورای فرهنگ عمومی سمنان 27 مصوبه داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا خطیبی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان که با حضور استاندار سمنان برگزار شد، گفت: این شورا در 13 آبان سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه‏های مختلف فرهنگی نشست‏ها و تصمیماتی خوبی داشته است.
وی همچنین تدوین شیوه‏نامه برگزاری کنسرت‏های موسیقی و جنگ‏های شادی را از جمله این مصوبات ذکر کرد و اظهار داشت: با تشکیل 10 جلسه و 50 ساعت کار کارشناسی این شیوه‏نامه تدوین و ارائه شد.
وی تعیین اولویت‏های فرهنگی شهرستان سمنان را از دیگر موضوعات این نشست‏ها بیان کرد و گفت: آموزش آسیب‏های فضای مجازی به خبرنگاران و اصحاب رسانه از دیگر اقدامات این شورا بوده است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان، فرهنگ‏سازی در محیط‏های ورزشی به ویژه مسابقات تیم استیل آذین در سمنان، مباحث مربوط به بررسی علل طلاق و نیز آسیب‏ها و خرافات در عزاداری‏های محرم را از دیگر فعالیت‏ها بیان کرد.
فرماندار سمنان نیز در این نشست به وجود 30 هزار دانشجو در این شهرستان اشاره کرد و گفت: 50 درصد این دانشجویان غیربومی هستند و ما باید فرهنگ ناب دینی و اسلامی را به عنوان ره‏آورد پس از پایان تحصیلات به آنان ارمغان دهیم.
همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی و فرمانده انتظامی شهرستان سمنان نیز در خصوص خرافات و بدعت‏ها در عزاداری اباعبدالحسین (ع) مطالبی بیان کردند.
در پایان از غفاری، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان به عنوان عضو فعال با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول