اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور کشور خبر داد:

فعالیت 2 هزار دانشجو و عوامل اجرایی پیام‌نور کشور در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: 2 هزار دانشجو و عوامل اجرایی دانشگاه‌های پیام‌نور کشور در مازندران گردهم آمدند.

فعالیت 2 هزار دانشجو و عوامل اجرایی پیام‌نور کشور در مازندران
مقداد محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری، با اشاره به اهداف گسترده این دوره از رقابت‌ها بیان داشت: این دوره از رقابت‌ها بر اساس منویات مقام معظم رهبری با شعار "تحصیل، تذهیب و ورزش" کار خود را آغاز می کند.
وی بیان داشت: در واقع دانشجویان پسر خانواده بزرگ پیام نور در استان مازندران گرد هم آمدند تا به بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته و در راه اشاعه ورزش گام های بزرگی بردارند.
مسئول کمیته روابط عمومی المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور با اشاره به اینکه چند سالی است وضعیت جمعیتی دانشگاه پیام نور تغییر کرده است، اظهار داشت: در سال‌های اخیر جمعیت دانشگاه پیام نور بیشتر از قشر میانسال بوده که خوشبختانه با رشد کمی و کیفی در دولت نهم و دهم بیشتر دانشجویان ما را جوانان تشکیل می‌دهند.
محمودی با اعلام اینکه دانشگاه پیام نور هم اکنون به بزرگترین دانشگاه دولتی کشور تبدیل شده است، گفت: بیش از یک میلیون دانشجو که بیشتر آنها از قشر جوانان هستند در واحدهای دانشگاهی مختلف کشور مشغول تحصیل هستند.
وی با تاکید اینکه دانشجویان بر اساس منویات مقام معظم رهبری علاوه بر تحصیل علم و دانش به دنبال ورزش و تندرستی هستند، بیان داشت: باید قوای جسمانی دانشجویان افزایش یابد و با ذهنی آزاد بتوان با کسب تحصیل به سازندگی جامعه بپردازند.
محمودی با اشاره به فعالیت یک ساله برای برگزاری این المپیاد اذعان داشت: استان‌های مختلفی کاندیدای برگزاری و میزبانی این دوره از رقابت‌ها بودند ولی مازندران به دلیل شرایط خاص اقلیمی خود برای این رقابت‌ها انتخاب شد.
وی با اعلام اینکه در این دوره از مسابقات 31 استان کشور در 9 رشته ورزشی با هم به رقابت می‌پردازند، یادآور شد: حدود دو هزار دانشجو وارد این رقابت ها شده تا علاوه بر تحصیل به امر ورزش مشغول شوند.
 مسئول کمیته روابط عمومی المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور عنوان کرد: به طور جدی برای هر چه بهتر برگزار شدن این دوره از مسابقات از سه ماه گذشته به طور جدی کار خود را آغاز کرده و از یک ماه گذشته نیز در مازندران مستقر شدیم تا المپیاد فعال و پرتحرکی را شاهد باشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول