اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول بسیج دانش‏آموزی دماوند:

دماوند دارای 26 شهید نوجوان است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان سپاه پاسداران ناحیه دماوند از وجود 26 نوجوان شهید در دماوند خبر داد.

دماوند دارای 26 شهید نوجوان است
عبدالحسین مسگریان امروز در حاشیه نخستین همایش بصیرت علوی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‏آموز بخش رودهن که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران، بخشدار رودهن و دیگر مسئولان محلی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دماوند هر ساله به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‏آموز شاهد برگزاری مراسم متعددی است.
وی ادامه داد: امسال نیز برای نخستین بار در بخش رودهن، یاد و خاطره شهیدان مرحمت بالازاده و حسام خیام پاس داشته شد.
مسگریان آبان را ماهی عجین با تاریخ ایران اسلامی دانست و افزود: تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی روزهای 13 آبان و پس از آن متعدد و موثری را پشت سر گذاشته است.
مسئول بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان سپاه پاسداران ناحیه دماوند ادامه داد: تبعید امام در 13 آبان 42، شهادت تنی چند از دانش‏آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 58 همگی نقشی بارز در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند.
وی با تاکید بر لزوم هوشیاری نسل جوان خاطرنشان کرد: تبدیل روزهای پرتلاطم نخست انقلاب اسلامی که بلافاصله با جنگ تحمیلی همراه شد، به سرافرازی ایران اسلامی همگی مرهون رهبری داهیانه امام راحل عظیم‏الشان (ره) بود.
مسگریان ادامه داد: امروز نیز باید با تاسی از منویات مقام عظمای ولایت راه شکوفایی ایران اسلامی را تا سرمنزل مقصود طی کنیم.
مسئول بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان سپاه پاسداران ناحیه دماوند با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: جنگ نرم، پس از یاس از چیرگی نظامی و اقتصادی از سوی دشمنان انقلاب به عنوان حربه‏ای جدید در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: جوانان باید با بصیرت علوی عمیق از بدنه فرهنگی کشور به مانند مرزهای ارزشمند این سرزمین به خوبی دفاع کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول