اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پیکر پاک شهید فرشید معافی در نهاوند تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر پاک شهید سرباز وظیفه فرشید معافی در نهاوند تشییع شد.

پیکر پاک شهید فرشید معافی در نهاوند تشییع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، پیش از ظهر امروز پیکر پاک و مطهر شهید سرباز وظیفه نیروی انتظامی "فرشید معافی" بر دستان مردم شهیدپرور نهاوند تشییع شد.
امام جمعه موقت نهاوند در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید، شهادت را هنر مردان خدا خواند و افزود: مردان و زنان پاک و باایمان که به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند، کسانی هستند که خداوند بالاترین درجات را نصیب آنان می‌کند و این درجه ویژه خاصان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حمید افتخاری با اشاره به آرزوی همه انبیا و اوصیا مبنی بر نصیب شدن شهادت گفت: همه پاکان، امامان و انبیای الهی از درگاه خداوند عاجزانه درخواست کرده‌اند که با درجه شهادت از این دنیای فانی عبور کنند زیرا شهید در پیشگاه خداوند همواره دارای اجر و قرب خاصی است.
وی شهادت را به منزله عبور از خانه تاریک دنیا و حصار تن خواند و افزود: انسان با شهادت به قرب الهی نزدیک می‌شود و این بهترین درجه الهی هر شخصی است.
امام جمعه موقت نهاوند ایران اسلامی را به واسطه وجود عطر و بوی شهدا همواره مورد لطف و عنایت الهی خواند و بیان کرد: شهادت‌طلبی، ولایت‌مداری، حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی ویژگی بارز شهداست.
وی افزود: ملتی که شهادت را عین سعادت بداند هرگز در مقابل یاوه‌گویی و زورگویی دشمنان و استکبار جهانی عقب نخواهد نشست زیرا ایران اسلامی هرچه دارد به برکت خون پاک شهیدان است.
شهید فرشید معافی عضوی از نیروی انتظامی از هنگ مرزی دهلران استان ایلام بوده که روز پنج‌شنبه ساعت 10 صبح بر اثر انفجار مین در سن 30 سالگی به همراه دو نفر دیگر از همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل شد و امروز بر روی دستان مردم قهرمان‌پرور شهیدپرور نهاوند تشییع و از محل ستاد انتظامی تا میدان امام تشییع شد و بعد از خواندن نماز به زادگاهش شهر برزول انتقال و در گلزار شهدا در کنار دیگر شهدای عزیز این شهر به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول