اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

48 شهید گمنام در استان بوشهر آرمیده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: 48 شهید گمنام در استان بوشهر آرمیده‌اند.

48 شهید گمنام در استان بوشهر آرمیده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد موحد در نشست با مسئولان شبانکاره اظهار داشت: تجلیل از شهدا و ایثارگران یک وظیفه همگانی است و هرگونه کم‌کاری در این راستا خیانت است.
وی افزود: در شرایط کنونی باید نسبت به ترویج ارزش‌های اسلامی اهتمام ورزیم و برگزاری یادواره‌های شهدا و راه‌اندازی یادمان‌های شهدا از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: شبانکاره دارای پنج شهید گمنام است و برای تجهیز و تکمیل یادمان گلزار شهدا در این شهر تلاش زیادی شده و امسال 10 میلیون تومان برای تجهیز این مجموعه اختصاص یافته است.
موحد با تجلیل از نقش شهدا در دفاع از اسلام تصریح کرد: شهدای گمنام بهترین بندگان خداوند هستند و موجبات گسترش فضای معنویت در شهرها و روستاها شده‌اند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از وجود 48 شهید گمنام در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: در استان بوشهر 48 شهید گمنام در 14نقطه این استان به خاک سپرده شده‌اند.
موحد از به خاک‌سپاری شهدای گمنام در شهر گناوه خبر داد و افزود: این امر مهم در نیمه دوم امسال با حضور مردم و مسئولان محقق می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم دفن شهدای گمنام در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: این امر مهم در سال‌جاری از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است. 
این مسئول اضافه کرد: دفن شهدا در دانشگاه‌ها در واقع اضافه کردن مرکز فرهنگی و مذهبی به مجموعه دانشگاه است و موجبات تقویت فضای معنوی در بین جوانان و دانشجویان می‌شود.
موحد یادآور شد: مردم استان بوشهر مردمی ولایت‌مدار و عاشق شهدا و ایثارگران هستند و در تمام مراسمات یادواره شهدا حضوری کم‌نظیر دارند که نشان دهنده فضای اسلامی و معنوی در استان است.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس هستند و باید با تجهیز یادمان‌های شهدا و جذب جوانان به سمت برنامه‌های ارزشی دشمنان را ناکام کنیم.
بخشدار شبانکاره نیز اظهار داشت: تعداد 5 شهید گمنام در شبانکاره به خاک سپرده شده‌اند و مردم همواره به زیارت این شهدا می‌روند.
مختار چترسنجی افزود: برای تکمیل و تجهیز یادمان شهدای شبانکاره بودجه لازم اختصاص داده شده و مدیران حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تلاش زیادی برای تکمیل این مجموعه دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول