اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل حوزه استانداری بوشهر:

شهید صادق گنجی در سطح بین‌المللی ارزش والایی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوزه استانداری بوشهر گفت: شهید صادق گنجی در سطح بین‌المللی ارزش والایی دارد.

شهید صادق گنجی در سطح بین‌المللی ارزش والایی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالله شجاع در دیدار با خانواده شهید صادق گنجی اظهار داشت: تجلیل از شهدا امری ارزشمند و مهم است و همه مسئولان موظف به این امر مهم هستند.
وی با تجلیل از شهید گنجی افزود: ما از شهید گنجی بعنوان شهید سفیر فرهنگی و انقلاب یاد می‌کنیم و این شهید در سطح بین‌اللملی از ارزش و مقام والایی برخوردار است.
این مسئول در ادامه ضمن قدردانی از صبر و پایداری خانواده شهیدان گنجی از شهرداری و مسئولین امر خواست تا نسبت به تکمیل و ساخت تندیس شهید گنجی اهتمام و تسریع لازم را به‌عمل آورند.
شجاع همچنین بر فضاسازی و زیباسازی میدان شهید گنجی تاکید کرد و گفت: شهدا با تقدیم جان خود انقلاب و نظام را بیمه کردند و همه ما موظف هستیم یاد و نام این عزیزان را گرامی بداریم.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این دیدار اظهار داشت: در سطح استان شهید‌پرور بوشهر شهید صادق گنجی و شهید ابراهیمی دو شهید بین‌اللملی هستند که در راه دین و ترویج فرهنگ ناب اسلامی در خارج از کشور به شهادت رسیدند.
نصرالله شفیعی وجود این دو شهید را برای استان بوشهر موجب افتخار و سرافزاری خواند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان نیز گفت: شهید صادق گنجی در روز چهارشنبه 28 آذرماه سال 69 در مراسم تودیع در جلو درب هتل اینترنشنال لاهور پاکستان توسط هجوم وحشیانه ایادی استکبار به شهادت رسید و نام ایران اسلامی را زنده کرد.
بخشعلی دهقایدی افزود: شهید صادق گنجی در سال 65 و در سن 24 سالگی مسئولیت خانه فرهنگ و سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی در کشور پاکستان را بر عهده گرفت.
وی گفت: ایشان فردی ارزشمند و والامقام و مجاهد در راه اسلام و ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی بود.
معاون فرماندار دشتستان اذعان داشت: مردم دشتستان و استان بوشهر همواره تجلیل شایسته‌ای از این شهید بزرگوار داشته‌اند و انتظار داریم تندیس ایشان به زودی آماده بهره‌برداری شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول