اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه عاشورا:

تک تک پاسداران به عشق شهادت وارد سپاه شده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: استکبار جهانی بداند که تک تک پاسداران به عشق شهادت وارد سپاه شده‌اند.

تک تک پاسداران به عشق شهادت وارد سپاه شده‌اند
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، علی‌اکبر پورجمشیدیان در آیین افتتاح سایت جدید سپاه ناحیه عجب‌شیر در جمع بسیجیان، مسئولان و فرمانده‌هان نواحی عجب‌شیر اظهار داشت: استکبار جهانی به طور رسمی با کمال وقاحت و عصبانیت اعلام می‌کند که باید فرمانده‌هان سپاه را ترور کنند غافل از اینکه تک تک پاسداران برای کسب درجه، مقام و یا اعتبار وارد سپاه نشده‌اند.
وی تصریح کرد: فقط به عشق شهادت و جانفشانی در راه اسلام، قرآن و ولایت برای اینکه لباس سبزشان کفن آنها باشد وارد سپاه شده‌اند و ما اگر زنده‌ایم به عشق شهادت و جانفشانی در راه ولایت زنده‌ایم و امیدواریم و افتخار می‌کنیم که آخر کار ما به شهادت منجر شود.
پورجمشیدیان افزود: امروز آمریکا بیش از هر زمان دیگری از دست ما و جمهوری اسلامی ایران ناراحت و عصبانی است چرا که منشاء اصلی بیداری اسلامی در کشورها نشانه تاثیر انقلاب اسلامی ایران در جهان است.
وی گفت: امیدواریم همانطوریکه نظام کمونیستی شرق از هم پاشید شاهد اضمحلال و بدبختی نظام سرمایه‌داری غرب هم باشیم.
فرمانده سپاه عاشورا در ادامه اظهار داشت: شاید بزرگ‌ترین نعمت و منت خداوند برای مسلمانان این بود که برای ما پیامبری فرستاد و به فرمان خداوند متعال و توسط پیامبر اکرم (ص) حضرت علی (ع) به عنوان ولی، سرپرست و امام معرفی شد که ما بدون ولی و سرپرست نباشیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول