اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده انتظامی رضوانشهر:

سارق عابر بانک رضوانشهر دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری سارق عابر بانک در این شهرستان خبر داد.

سارق عابر بانک رضوانشهر دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، عباس اسماعیلی ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری سارق عابر بانک را تشریح کرد.
وی اظهار داشت: کارآگاهان آگاهی رضوانشهر سارقی را که با سوء استفاده از بی‌سوادی دارندگان کارت عابر بانک، موجودی آنها را به حساب خود واریز می‌کرد، دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در این راستا مردی 62 ساله شکایتی مبنی بر اینکه مردی با سوء‌استفاده از بی‌سوادی‌اش مبلغ دو میلیون ریال وجه نقد را به حساب خود  منتقل کرده است، موضوع مورد بررسی قرار گرفت.
به گفته این مسئول، کارآگاهان با هماهنگی بانک مربوطه موفق به شناسایی متهم به نام شهرام 26 ساله شدند و در اجرای دستور مقام قضایی در یک عملیات او را دستگیر کردند.
وی افزود: این متهم در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد که در مقابل عابر بانکی منتظر طعمه‌ای بوده که با مردی مواجه شده و در اجرای تقاضایش مبلغ دو میلیون ریال از او اخذ کرده است.
اسماعیلی، خاطرنشان کرد: این متهم در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت که در هنگام اخذ پول، در عملیاتی سریع مبلغ دو میلیون ریال را از حساب صاحب کارت به حساب خود منتقل کردم و به نظرم رسید که این شخص متوجه انتقال پول نمی‌شود.
وی به دارندگان عابر بانک توصیه کرد که در صورت نیاز به انتقال یا برداشت وجه حتماً از اشخاص معتمد این تقاضا را داشته باشند.
فرمانده انتظامی رضوانشهر همچنین به دستگیری یک سارق منزل و احشام در این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: سارق دو منزل مسکونی در رضوانشهر با قرار وثیقه 200 میلیون ریالی راهی زندان شد.
وی افزود: دو نفر مبنی بر سرقت سه راس گوسفند و لوازم داخلی خانه به پلیس شکایت کردند و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
به گفته اسماعیلی، گروه‌های عملیاتی آگاهی در بررسی‌های خود به شخصی به نام کامبیز 36 ساله مظنون شده و پس از اطمینان از صحت سرقت توسط این شخص، حکم دستگیری وی را از مقام قضایی اخذ کرده و دستگیرش کردند.
وی ادامه داد: کارآگاهان در اجرای این حکم با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزلش شده و این شخص را به همراه زنی که هیچ نسبتی با او نداشت دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی رضوانشهر با اشاره به تناقض‌گویی متهم بیان داشت: این متهم که برای تبرئه خود در صدد تناقض‌گویی برآمده بود، در قبال دلایل و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف ندید و در تحقیقات فنی پلیس به سرقت سه راس گوسفند، چهار تخته قالیچه، دو تابلو دیواری و دیگر لوازم خانه اعتراف و در اجرای دستور مقام قضایی با قرار 200 میلیون ریال وزن احشام و نیز به اتهام رابطه نامشروع راهی زندان شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول