اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی کرمان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی و هنری با عنوان "همراه با نوای کاروان" با برپایی 30 غرفه در کرمان افتتاح شد.

نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی کرمان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه فرهنگی و هنری "همراه با کاروان" شامل 30 غرفه است که توسط 13 دستگاه اجرایی برپا شده است.
حسین قوام‌آبادی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ارائه توانمندی‌های استان کرمان در زمینه فرهنگی برشمرد.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه ایستگاه‌های صلواتی و آرایشگاه صلواتی از سوی بسیج اصناف دایر شده است و به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.
قوام‌آبادی عکاسی با ادوات جنگی و آموزش عکاسی و فیلمبرداری را از دیگر بخش‌های نمایشگاه "همراه با نوای کاروان" ذکر کرد و افزود: ارائه خدمات پزشکی از سوی بسیج پزشکان استان کرمان در این مکان انجام می‌شود.
وی برپایی غرفه عفاف و حجاب و مشاوره اجتماعی و خانوادگی توسط نیروی انتظامی را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه برشمرد و بیان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز غرفه‌هایی را دایر کرده‌اند.
قوام‌آبادی از وجود غرفه‌های چاپ عکس بر روی تی‌شرت، عکاسی با شهدا و تفأل به وصیتنامه شهدا در نمایشگاه "همراه با نوای کاروان" خبر داد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان غرفه‌ای را با موضوع جنبش‌های منطقه‌ای و بیداری اسلامی دایر کرده است.
وی تصریح کرد: نشر فاتحان هم غرفه‌ای را در این نمایشگاه دارد و همچنین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و جنگ نرم و کتاب الکترونیکی در این مکان برپا شده است.
قوام‌آبادی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه محصولات فرهنگی ارائه می‌شود، عنوان کرد: فرمانداری کرمان اقدام به برپایی غرفه ارتباط با مسئولان استانی و شهرستانی در نمایشگاه کرده است.
وی بیان داشت: این نمایشگاه تا پنجشنبه هفته جاری دایر است و از ساعت هشت تا 111:30 صبح و 15 تا 118:30 بعد از ظهر به علاقمندان خدمت‌رسانی می‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول