اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همراه با نوای کاروان؛

پرچم‌های متبرک امام حسین و امام رضا (ع) به کرمان رسید

خبرگزاری فارس: پرچم‌های متبرک امام حسین (ع) و امام رضا (ع) در میان جمع پرشور مردم کرمان در محل مزار شهدای گمنام کرمان استقبال شد.‌

پرچم‌های متبرک امام حسین و امام رضا (ع) به کرمان رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز عاشقان ائمه اطهار (ع) از پرچم‌های تبرک شده امام حسین (ع) و امام رضا (ع) در گلزار شهدای گمنام کرمان با نثار گل، عطرافشانی و نوحه‌سرایی استقبال کردند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه استقبال از پرچم‌های متبرک امام حسین (ع) و امام رضا (ع) در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آیین حرکتی فرهنگی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.
حسین اسماعیل‌بیگی با بیان اینکه آیین استقبال از این دو پرچم در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: این پرچم‌ها در مزار شهدای گمنام کرمان مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت و سپس در محل نمایشگاه فرهنگی و هنری با نوای کاروان جانمایی می‌شوند.
وی تصریح کرد: پرچم‌های متبرک امام حسین (ع) و امام رضا (ع) پس از کرمان به استان یزد انتقال داده می‌شوند.
اسماعیل‌بیگی بیان داشت: جشنواره با نوای کاروان در محل تالار شهدای کارگر کرمان برگزار می‌شود و شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول