اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

هزینه حفاری‌ها در اردبیل یک‌دست شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: ما انتظار داریم هزینه حفاری‌ها در تمام شهرهای اردبیل یکدست اعلام شود چرا که اعلام ارقام متفاوت و حفاری‌های بدون کاتر مورد پذیرش ما نیست.

هزینه حفاری‌ها در اردبیل یک‌دست شود
ایرج بیگدلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این دوگانگی رفتار گاه سبب سوء استفاده توسط افراد فرصت‌طلب می‌شود به همین خاطر انتظار داریم در کنار حفظ حق‌الارض شهرداری‌ها باید نرخ گذاری هزینه حفاری یکسان باشد.
وی وظیفه کمیسیون ماده 100 و 77 را محلی برای رسیدگی اختلاف شهرداری با ارباب رجوع اعلام کرد و گفت: جلسات این کمیسیون باید در نهایت استقلال و بدون وابستگی به شهرداری انجام شود چرا که شائبه دریافت حق جلسه اعضای این کمیسیون بیانگر آن است که اعضای آن نمی‌توانند با استقلال رای تصمیم‌گیری کنند.
بیگدلو به برگشت دو سالانه اعتبار ساخت ساختمان امور بانوان اشاره کرد و افزود: دو سال متوالی است که اعتبار احداث این ساختمان برگشت می‌خورد در حالی که ما پیشنهاد دادیم در یک بررسی همه جانبه مشخص شود که آیا پارک بانوان می‌تواند برای احداث این ساختمان مناسب باشد یا خیر.
معاون عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: اگر قرار است در این پارک ساختمانی ساخته شود باید راهنمایی درست انجام شود و مشکلات آتی به حداقل برسد تا برخی از فضاهای پارک بانوان نیز از بلاتکلیفی رها شود.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اعتقاد دارم مدیریت شهری باید با برنامه‌ریزی درست و در گام اول اصلاح سیمای شهری و مبلمان مناسب آغاز شود چرا که در برخی از شهرهای ما الگوی معماری مناسب و درست تعریف نشده است.
وی با انتقاد از فاصله گرفتن از معماری‌های اسلامی – سنتی به اجرای برخی از الگوهایی همچون آشپزخانه اوپن و ساخت و سازهایی نظیر قوطی کبریتی اشاره کرد و بیان داشت: ما نباید در معماری خود به جای استفاده از الگوهای ایرانی – اسلامی از الگوی فرهنگی غربی تبعیت کنیم چرا که این ضعف مدیریت و عمران شهری ماست که در مناطق مختلف ناهنجاری‌های متعددی را در سیما و منظر شهری شاهد هستم.
این مسئول تعریف خط آسمان مناسب برای ارتفاع‌سازی‌ها و رعایت برخی از اصول عقب‌نشینی‌ها در کاربری‌های عمومی را یادآور شد و گفت: امیدواریم با تلاش معاونت شهرداری اردبیل یک برنامه و الگوی ساخت و ساز در اردبیل تدوین و طراحی شود تا در هر نقطه شهر متناسب با شرایط و وضعیت ساخت و سازها از مصالح ساختمانی خاص استفاده شده تا به هم ریختگی و نابسامانی سیمای شهری را شاهد نباشیم.
وی خاطرنشان کرد: هیچ چیزی جز خدمت صادقانه به مردم ابدی و به یادگار باقی نمی‌ماند و باید چنین خدمتی را مستمر و مفید ادامه داد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول