اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کانون سیدالشهدای اهواز خبر داد:

برگزاری همایش شیوه‌های نوین تربیت فرزند در اهواز

خبرگزاری فارس: مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالشهدای اهواز از برگزاری همایش شیوه‌های نوین تربیت فرزندان در اهواز خبر داد.

برگزاری همایش شیوه‌های نوین تربیت فرزند در اهواز
رضا سیبویه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: این همایش 25 آذر ماه با موضوع شیوه‌های نوین تربیت دینی فرزندان در قرآن و سیره اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به محل برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: این همایش بزرگ قرار است در محل مسجد آیت‌الله جزایری برگزار شود.
وی همچنین افزود: قرار است یک دوره کلاس تربیت مربی مهد قرآن در شهرستان اهواز نیز برگزار شود که این دوره مختص خانم‌هاست.
سیبویه بیان کرد: این دوره از سوی کانون تخصصی آموزش استان و کانون فرهنگی هنری سیدالشهدای مسجد آیت‌الله جزایری ویژه 50 از نفر مربیان کانون‌های فرهنگی اهواز، در روزهای26 و 27 آبان ماه در سالن اجتماعات این کانون برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور اساتید حوزه و دانشگاه در این دوره افزود: این همایش با حضور حجت الاسلام رضا مهکام استاد برجسته حوزه و دانشگاه و مؤسسه امام خمینی(ره) قم و استاد سید مهدی فاضلی برگزار می‌شود.
وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: در این همایش شیوه‌های تربیت دینی و روش‌های کاربردی در آن، آموزش نماز شکوفه‌ها، الفبا و حفظ و مفاهیم قرآن برای کودکان آموزش داده می‌شود و در پایان گواهینامه پایان دوره نیز به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.
این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: در این دوره علاوه بر آموزش‌های ارائه شده، بسته فرهنگی شامل قرآن جزء 30 شکوفه‌ها،نرم افزار جزء 30 قرآن، دو جلد کتاب روخوانی شکوفه‌ها، دو جلد کتاب تکنیک نقاشی شکوفه‌ها، کتاب نماز، دفتر نقاشی، قطار الفبا، سی دی مکالمه شکوفه‌ها و تابلوی حافظه تصویری در اختیار شرکت کنندگان دوره قرار می‌گیرد.
مدیر مسئول کانون فرهنگی سیدالشهدای اهواز، گفت: شرکت‌کنندگان با داشتن مدرک دیپلم و معرفی نامه از سوی کانون‌ها می‌توانند در دوره آموزشی تربیت مربی مهد قرآن شرکت کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول