اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دقایقی پیش و با حضور حداد عادل؛

همایش غدیر در اراک آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: همایش غدیر در سال جهاد اقتصادی با موضوع جهاد در سیره امیرالمومنین علی(ع) دقایقی پیش با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در اراک آغاز به‌کار کرد.

همایش غدیر در اراک آغاز به‌کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک دبیر همایش غدیر در مراسم آغاز به کار این همایش گفت: ما امروز در بحث امامت و ولایت در ابتدای کار هستیم و برای نهادینه شدن فرهنگ غدیر در جامعه باید بیش از این تلاش کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم مرادی عنوان کرد: غدیر در طور تاریخ مظلوم واقع شده در حالی که نهادینه کردن فرهنگ غدیر نیاز امروز مسلمانان است.
وی تاکید کرد: راه نجات بشریت در پیروی از قرآن و عترت است که می‌طلبد مسلمانان برای نجات از دشمنان اسلام پیروی از قرآن و عترت را مد نظر قرار دهند.
دبیر همایش غدیر در سال جهاد اقتصادی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در بنیاد بین‌المللی غدیر خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر حرکت‌های ارزشمندی در این بنیاد انجام شده است که باید برای توسعه این فعالیت‌ها تلاش بیشتری کرد.
مرادی با اشاره به فعالیت‌های این بنیاد در استان مرکزی متذکر شد: در دهه امامت و ولایت بیش از پانصد عنوان برنامه در استان مرکزی به اجرا در می‌آید که بخش اعظم این فعالیت‌ها در مدارس انجام می‌شود.
مرادی در پایان اذعان داشت: به دنبال این هستیم تعلیم و تربیت از منظر آقا امیرالمومنین را به صورت بین‌المللی در استان اجرا ‌کنیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول