اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران:

کارشناسان مختص سمن‌ها در استانداری مازندران مستقر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران با تقدیر از تعامل تشکل‌های مردم نهاد با استانداری، گفت: کارشناسان مختص سمن‌ها در استانداری مازندران مستقر می‌شوند.

کارشناسان مختص سمن‌ها در استانداری مازندران مستقر می‌شوند
علیرضا جانبازی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران در حاشیه جلسه کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که تشکل‌های مردم نهاد استان مازندران در مقایسه با سایر استان‌ها تعامل و همکاری نزدیکی با دفتر امور اجتماعی استانداری دارند، گفت: 133 تشکل مردم نهاد یا سمن‌ها در استان مازندران فعالند که 35 سمن استانی و 98 سمن شهرستانی هستند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران افزود: برای قانونمندی فعالیت‌های تشکل‌های مردم‌نهاد در آینده نزدیک دو کارشناس مختص برای سمن‌های استان مازندران در نظر گرفته‌ایم.
وی با بیان این مطلب که در برگزاری جشن روز مازندران شاهد حضور قابل تقدیر تشکل‌های مردم نهاد استان مازندران بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: با مشارکت سمن‌های استان مازندران به عنوان همراهان امور اجتماعی استانداری مازندران شاهد ارتقای جایگاه آنان خواهیم بود.
جانبازی با اشاره به این مطلب که معرفی الگوهای پوشش مناسب از دغدغه‌های ماست، افزود: سمن‌های استان مازندران در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی استان مازندران و در معرفی ارزش‌های فرهنگی حضور گسترده‌تری داشته باشند.
این مسئول از تمرکز فعالیت‌های مربوط به تشکل‌های مردم نهاد در دفتر امور اجتماعی استانداری خبر داد و اذعان داشت: ارتقای کمی و کیفی تشکل‌های مردم نهاد و گسترش حوزه فعالیت آنان در جنبه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی بخشی از برنامه‌های آینده ما برای توسعه تشکل‌های مردم نهاد استان مازندران است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول