اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در دهه ولایت انجام می‌شود؛

توزیع 12 هزار جلد کتاب در شهرستان زهک

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زهک گفت: در دهه ولایت 12 هزار جلد کتاب در شهرستان زهک بین اقشار مختلف جامعه توزیع می‌شود.

توزیع 12 هزار جلد کتاب در شهرستان زهک
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی خیور اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زهک در راستای برگزاری برنامه‌های عید غدیر با اعضای ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی در محل دفتر امام جمعه شهرستان تشکیل جلسه داد.
وی افزود: با توجه به ضروریت‌هایی که در جامعه اسلامی به ویژه شهرستان وجود دارد باید اقدامات فرهنگی بصورت ریشه‌ای در شهرستان انجام شود.
خیور گفت: اداره تبلیغات اسلامی برای ایام دهه امامت و ولایت تعداد 12 هزار جلد کتاب متناسب با ایام غدیر در بین همه اقشار جامعه توزیع می‌کند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زهک بیان کرد: همچنین مصوب شده تا 20درصد از قیمت کتب از متقاضیان دریافت شود.
این مسئول در جلسه معاونان و مربیان پرورشی مدیریت آموزش و پرورش زهک نیز یادآور شد: مربیان پرورشی در مدارس سنگربانان مذهبی هستند.
خیور تصریح کرد: با توجه به حضور ائمه جماعت مدارس در عموم مدارس سطح شهرستان، تعداد 25جلسه جشن در سطح مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.
محمد رجحانیان معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زهک اذعان داشت: امسال باید برنامه‌های در نظر گرفت ه‌شده برای گرامیداشت عید غدیر از بوی و رنگ خوبی برخوردار باشد.
در این جلسه مقرر شد، روز دوشنبه مراسم جشن عید غدیر با تجلیل از فرزندان سادات در کانون اقبال لاهوری با حضور مسئولان شهرستان برگزار شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول