اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد:

برگزاری پنجمین دوره مسابقه کتابخوانی "راز عشق"

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اعلام فراخوان پنجمین دوره مسابقه کتابخوانی عمومی " راز عشق " در این استان خبر داد.

برگزاری پنجمین دوره مسابقه کتابخوانی "راز عشق"
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین علی مریدی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقه با هدف نشر و گسترش فرهنگ انسان‌ساز نماز در جامعه به ویژه در میان نسل جوان و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برگزار می‌شود.
وی افزود: در مسابقه کتابخوانی راز عشق 30 سئوال از کتاب "نماز و عبادت امام رضا (ع)" اثر عباس عزیزی طراحی و بین گروه‌های سنی 15 سال به بالا توزیع خواهد شد.
مریدی‌زاده، آخرین مهلت ارسال پاسخنامه‌ها به ستاد اقامه نماز استان واقع در روبروی مصلی قدس را 30 آبان ماه سال جاری ذکر کرد و اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به ستادهای اقامه نماز در سراسر استان و یا شوراهای اقامه نماز در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها نسبت به دریافت سئوالات و تکمیل پاسخنامه‌ها اقدام کنند.
وی اذعان کرد: کسانی که علاقه‌مند به شرکت در مسابقه کتابخوانی راز عشق هستند، برای دریافت کتاب "نماز و عبادت امام رضا (ع)" به فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی نماز در بندرعباس مراجعه کنند.
مریدی‌زاده تصریح کرد: به نفرات برتر این مسابقه جوایزی همچون کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس، ربع سکه بهار آزادی، دوچرخه، دوربین عکاسی و ... اهدا می‌شود.
وی بیان داشت: مسابقه کتابخوانی "راز عشق" به همت ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری ستاد اقامه نماز هرمزگان برگزار خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فرهنگ و ارشاد توجه ویژه‌ای به گرامیداشت مناسبت‌های مختلف در استان دارد، از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده همزمان با عید غدیر در روستای گورزانگ شهرستان میناب خبر داد.
وی در این راستا با بیان اینکه این همایش توسط یکی از کانون‌های مساجد میناب برگزار می‌شود، اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری حجت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای گورزانگ شهرستان میناب از کانون‌های فعال زیر مجموعه دبیرخانه کانون‌های مساجد استان هرمزگان است.
این مسئول یادآور شد: بیش از 100 جایزه متنوع برای شرکت‌کنندگان در این همایش در نظر گرفته شده که به قید قرعه به آنان اهدا می‌شود.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه کارت‌های قرعه کشی در روز عید قربان بین نمازگزاران توزیع خواهد شد، گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی غدیر صبح روز عید ولایت از میدان ثارالله روستای گورزانگ آغاز می‌شود.
مریدی اضافه کرد: برگزاری آیین جشن دهه ولایت همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، برپایی ایستگاه صلواتی و آذین‌بندی و چراغانی معابر و سر درب کانون و مسجد از دیگر برنامه‌های کانون حجت در عید غدیر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول