اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

هزینه‌ای برای خشکسالی به فلاورجان اختصاص نیافته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا‌کنون هیچ هزینه‌ای برای وضعیت خشکسالی به شهرستان فلاورجان اختصاص داده نشده است.

هزینه‌ای برای خشکسالی به فلاورجان اختصاص نیافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی شامگاه گذشته در جلسه شورای اداری اصفهان اظهار داشت: خشکسالی‌های این شهرستان کشاورزان را با مشکلات بسیاری مواجه کرده و اقتصاد این قشر از جامعه فلج شده است.
وی به خشکسالی‌های اصفهان اشاره کرد و افزود: تعداد افراد بسیاری از کشور، معاونت برنامه‌ریزی، نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور از شهرستان فلاورجان بازدید کردند و نظرات خود را نسبت به خشکسالی‌های شهرستان فلاورجان اعلام کرده‌اند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: تمام آنها اعتقاد دارند که بیشترین خسارت ناشی از خشکسالی پس از شرق اصفهان به شهرستان فلاورجان اختصاص دارد.
وی به عدم اختصاص بودجه‌ای به منظور کاهش آثار ناشی از خشکسالی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: تا‌کنون هیچ هزینه‌ای برای وضعیت خشکسالی به شهرستان فلاورجان اختصاص داده نشده است و بیشترین خسارت ناشی از خشکسالی پس از شرق اصفهان به این شهرستان اختصاص دارد. 
موسوی با اشاره به اینکه اعلام شده که 11 میلیارد تومان به بنیاد مسکن فلاورجان اختصاص داده شده است، تاکید کرد: در صورتی که مشاهده فلاورجان و تحقق نیافتن طرح‌های هادی در این شهرستان خلاف این موضوع را ثابت می‌کند.
وی اضافه کرد: فلاورجان از عدم اختصاص بودجه فرهنگی نیز رنج می‌برد و مصلی این شهرستان به دلیل عدم اختصاص بودجه به آن طی 20 سال گذشته تا‌کنون هنوز کامل نشده است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ساماندهی وضعیت موجود بیان داشت: در حال حاضر مصلی فلاورجان به صورت نیمه‌کاره باقی مانده است و تکمیل آن به بودجه نیاز دارد و عدالت در راستای این موضوع رعایت نمی‌شود.
وی گفت: دولت عدالت‌محور است و شهرستان اصفهان باید به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و این شهرستان به حمایت‌های مسئولان نیاز دارد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مصوبات سفر ریاست جمهوری باید نسبت به فلاورجان اجرا شود و دولت و مسئولان باید با نگاه ویژه به این شهرستان توجه کنند.
وی به تعداد روستا‌های موجود در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 60 روستا در سطح این شهرستان وجود دارد اما طرح‌های هادی تنها در پنج روستا از روستا‌های فلاورجان اجرا شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول