اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

ایثار مرزبانان بسترساز خدمتگزاری بیشتر به مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: ایثار و فداکاری نیروهای مرزبانی استان ستودنی است و در سایه این از خودگذشتگی‌هاست که مسئولان و مدیران استان قادر به خدمتگزاری به مردم می‌شوند.

ایثار مرزبانان بسترساز خدمتگزاری بیشتر به مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی صبح امروز در دیدار با فرماندهان مرزبانی استان در محل سالن شهدای گمنام استانداری، اظهار داشت: تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی نیروهای مرزبانی در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی و خطه شهیدپرور کردستان بسیار ارزنده و مایه افتخار ماست.
وی با بیان اینکه نیروهای مرزبانی بیشترین و حساس‌ترین نقش را در حفظ امنیت استان برعهده دارند، افزود: کردستان عزیز از دیرباز مورد طمع دشمنان اسلام و عوامل داخلی استکبار بوده و به همین دلیل در مقاطع زمانی مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد وقوع برخی اقدامات خرابکارانه با هدف ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و ناامن جلوه دادن مرزهای استان بوده‌ایم.
شهبازی اضافه کرد: هرچند تمامی این نقشه‌ها به لطف خداوند متعال، اراده مردم قدرشناس کرد و هوشیاری مرزبانان وظیفه‌شناس استان خنثی شده است، اما نباید فراموش کرد که دشمن تاب و تحمل رفع محرومیت و رشد چشمگیر امنیت و سرمایه‌گذاری در استان را نداشته و همواره مترصد ضربه‌زدن به نظام است که توجه به این مهم وظیفه نیروهای مرزبانی را بیش از پیش سنگین می‌کند.
استاندار کردستان در ادامه نقش نیروهای متعهد، مجرب و با انگیزه در دفاع از امنیت مرزها را یادآور شد و افزود: امید است فرماندهان مرزبانی استان با آموزش مهارت‌های مرتبط با فعالیت نیروها و حمایت‌های حقوقی و معنوی از آنان زمینه‌ای را فراهم آورند تا این عزیزان با امنیت و آسودگی و به دور از برخی دغدغه‌های زندگی روزمره به حراست و دفاع از مرزها بپردازند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار را از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در ارتباط با کردستان عنوان کرد و گفت: معظم‌له بارها بر حل مشکل اشتغال جوانان استان تاکید داشته‌اند و  توجه خاص ایشان به این مهم، وظیفه ما در راستای حل ریشه‌ای مسئله اشتغال را سنگین می‌کند.
شهبازی اضافه کرد: حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان و تلاش در راستای ایجاد اشتغال، ارتباط مستقیم با مقوله امنیت در استان دارد که امیدواریم با تلاش نیروهای مرزبانی احساس امنیت در کردستان بیش از پیش تقویت شده و در آینده نه چندان دور شاهد ساماندهی بخش اقتصاد و اشتغال استان باشیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول