اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

فرصت خدمتگزاری را نباید با اختلاف در ذائقه مردم تلخ کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت:‌ نباید با دامن زدن به اختلافات داخلی شیرینی خدمت‌رسانی صادقانه را در ذائقه مردم تلخ کرد.

فرصت خدمتگزاری را نباید با اختلاف در ذائقه مردم تلخ کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی در پیامی به مناسبت سفر هیئت دولت به اردبیل اعلام کرد: استان اردبیل از دیرباز به میهمان‌نوازی شایسته مشهور است و ما همیشه در استقبال از بزرگان سعی کردیم به بهترین شکل عمل کرده و انجام وظیفه کنیم.
وی با یادآوری اینکه رئیس جمهور در آغاز دور چهارم سفرها اردبیل را به عنوان مقصد اول انتخاب کرده است افزود: ما نیز وظیفه داریم با استقبالی شایسته به این تصمیم‌گیری پاسخی مثبت دهیم چرا که این استان مرکز نشر فرهنگی شیعی است و حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارد و این انتخاب اول با این ویژگی‌ها شایسته و به جا بوده است.
این مسئول در ادامه بیان داشت: در کنار تکریم و تعظیم رئیس جمهور مطالبات خود را که در سفر‌های اول، دوم و سوم بر زمین مانده پیگیری می‌کنیم تا با رفع موانع بتوانیم زمنیه اجرایی شدن آنها را فراهم کنیم.
وی ثمرات این سفر را بسیار مفید و سازنده توصیف کرد و گفت: ‌استان اردبیل در میزبانی شایسته از رئیس جمهور به دنیا ثابت خواهد کرد که هرگز مصالح کلان و منافع ملی را فدای برخی فرصت‌طلبی‌های مقطعی نمی‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل وضعیت منطقه را بسیار حساس و ملتهب اعلام کرد و گفت:‌ در این شرایط که منطقه خاورمیانه در وضعیت متفاوت‌‌تری قرار دارد و منافع امریکا در منطقه به خطر افتاده است و چشم تمام ملت‌ها به ایران است ما وظیفه داریم با میزبانی شایسته از رئیس جمهور اقتدار خود را به دنیا نشان دهیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: استان اردبیل مطالبات و معضلات بزرگی دارد و این سفر فرصت مناسبی است تا آنها را بازگو کرده و برطرف کنیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول