اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد:

برگزاری جشنواره ملی شعر تقریب در کنگان

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری جشنواره ملی شعر تقریب در کنگان خبر داد.

برگزاری جشنواره ملی شعر تقریب در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالله رئیسی شامگاه شنبه در نشست با مسئولان تبلیغات اسلامی کنگان اظهار داشت: توجه به پژوهش در علوم دینی امری لازم و مهم است و پژوهش نقشی بسیار ارزشمند در کیفیت بخشیدن به علوم دینی دارد.
وی افزود: در سال جاری برنامه‌های متنوعی در حمایت از پژوهش‌های دینی در سطح استان برگزار شده و کارهای نسبتا بزرگی در حوزه دین‌پژوهی برگزار شده است.
مسئول پژوهش و آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری برنامه‌های ویژه فرهنگی در شهرستان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: کنگان دارای موقعیت فوق‌العاده‌ای است و با توجه به مهاجر پذیر بودن این شهرستان باید نسبت به اجرای برنامه‌های ویژه و متنوع فرهنگی و دینی در این شهرستان اهتمام ورزیم.
رئیسی از برگزاری گفتمان‌های دینی در کنگان خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 100 گفتمان دینی با موضوعات مختلف در این شهرستان برگزار شده و اساتید مجرب و برجسته‌ای در این گفتمان‌ها به سئوالات جوانان پاسخ گفتند.
مسئول آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری جشنواره ملی شعر تقریب در کنگان خبر داد و گفت: این جشنواره با برنامه‌ریزی مناسب به زودی در بندر کنگان برگزار خواهد شد.
رئیسی با دعوت از اندیشمندان علوم دینی برای همکاری با سازمان تبلیغات بیان کرد: اساتید علوم دینی و روحانیون می‌توانند همکاری مطلوبی با تبلیغات اسلامی در خلق برنامه‌های مذهبی داشته باشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز بیان کرد: از ابتدای دهه ولایت تاکنون چند برنامه ارزشمند در بندر کنگان برگزار شده که اهل سنت نیز حضوری مناسب در این برنامه‌ها داشته‌اند.
حجت‌الاسلام رحیم اهرمی افزود: عید غدیر یک عید معمولی نیست و این روز اثبات حقانیت شیعه است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری گفتمان دینی غدیر در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: در گفتمان دینی غدیر که در دبیرستان اندیشه برگزار شد، مباحث دهه ولایت و غدیر مطرح و روحانیون و اساتید به سئوالات و شبهات پاسخ دادند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول