اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد:

طراحی دفترچه ویژه عید غدیر در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از طراحی دفترچه ویژه عید غدیر در بندر کنگان خبر داد.

طراحی دفترچه ویژه عید غدیر در بندر کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس ‌در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای موقعیت ویژه و استراتژیکی است و نقش کنگان در صنعت و اقتصاد کشور بی‌نظیر است.
وی افزود: در کنار فعالیت‌های اقتصادی باید نسبت به گسترش فرهنگ و به ویژه فرهنگ دینی نیز فعال باشیم و در کنگان باید این امر نهادینه شود.
فرماندار کنگان با تاکید بر برنامه‌ریزی اصولی در مراسمات مذهبی خاطرنشان کرد: حضور نهادها و ادارات در فضای مراسم مذهبی باید توسط مسئولان این ارگان‌ها پررنگ‌تر شود و هیچ مسئولی نباید در این زمینه اهمال کند.
یزدان‌شناس تصریح کرد: ما به عنوان کارگزاران حاکمیت جمهوری اسلامی باید مراسم مذهبی و میلادهای اهل‌بیت(ع) را رونق بخشیم و از مردم نیز می‌خواهیم همراهی لازم را با مناسبت‌ها داشته باشند.
وی افزود: ادارات شهرستان توجه داشته باشند که از این پس باید شورای روابط عمومی در شهرستان کنگان برگزار شده و روابط عمومی ادارات فعال شوند.
فرماندار کنگان با اشاره به حضور وحدت‌بخش شیعه و سنی در شهرستان کنگان و با تاکید بر اجرای مشترک برنامه‌های غدیر گفت: برای برگزاری نماز عید قربان جلسه الفت میان برادران اهل سنت و شیعه برگزار خواهد شد، ضمن اینکه دفترچه ویژه غدیر نیز در این شهرستان طراحی و برنامه‌های آن با جزئیات به مسئولان ادارات ابلاغ می‌شود.
وی اضافه کرد: انتظار داریم با برگزاری مراسم غدیر در کنگان استقبال عمومی بی‌نظیری را از سوی مردم شهر کنگان شاهد باشیم.
یزدان‌شناس با حساس شمردن وضعیت شهرستان کنگان در برگزاری مراسم غدیر خواستار توجه ویژه به این شهرستان شد و گفت: برگزاری این گونه مراسم به صورتی باشد که اتحاد بین مسلمانان و مذاهب اسلامی را تقویت بخشد.
فرماندار کنگان همچنین با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان اذعان داشت: حضور مردم و مسئولان در مراسم 13 آبان، بازتاب گسترده‌ای دارد و جهانیان به اتحاد و همبستگی مردم و مسئولان پی می‌برند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول