اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماموستا مجتهدی:

تقریب مذاهب از برکات سفر رهبری به مناطق کردنشین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج با اشاره به دستاوردهای عظیم سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان در سال 88، گفت: تقریب هرچه بیشتر مذاهب اسلامی و رفع محرومیت‌ها از جمله برکات سفر رهبری به کردستان و دیگر استان‌های غرب کشور است.

تقریب مذاهب از برکات سفر رهبری به مناطق کردنشین است
ماموستا حسام‌الدین مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار کرمانشاه همچون دیگر خواهران و برادران کرد خود در استان کردستان که در سال 88 دیده‌هایشان به تمثال مقام معظم رهبری روشن شد، با استقبال تاریخی خویش بار دیگر ولایت‌مداری و عشق به ولایت فقیه ایرانیان را به جهانیان نشان دادند.
وی افزود: مردم کرمانشاه در این استقبال پرشور اعلام کردند که کردها همواره حامی ولایت‌فقیه و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی هستند و تا آخرین قطرات خون خویش از آموزه‌های اسلامی و انقلابی خویش دفاع می‌کنند.
امام جمعه سنندج تصریح کرد: سفر مقام معظم رهبری به کردستان در سال 88 و دستاوردهای عظیم این سفر تاریخی و حضور مبارک ایشان در مهرماه سال 90 در کرمانشاه نشان از توجه جدی مسئولان نظام اسلامی به مردم مسلمان و متمدن این خطه از میهن اسلامی است.
ماموستا مجتهدی خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار کرمانشاه بار دیگر همچون مردم استان کردستان با استقبال بی‌نظیر و بیاد ماندنی از رهبر معظم انقلاب، یأس و ناامیدی را در دل دشمنان این مرز و بوم کاشتند و تمامی توطئه‌های آنان را نقش بر آب کردند و نشان دادند که هیچگاه خدمات مسئولان در مناطق کردنشین بی‌پاسخ نبوده و شور حسینی این مردم در استقبال از مقام عظمای ولایت در استان کرمانشاه هم در همین راستا بوده است.
وی پیگیری دغدغه‌های مقام معظم رهبری در کردستان و کرمانشاه را از جمله وظایف اصلی و محوری مسئولان این دو استان دانست و از آنان خواست که با جدیت تمام دغدغه‌های رهبری را پیگیری کرده و با همتی مضاعف در راستای توسعه همه جانبه و رفع محرومیت‌ها گام بردارند.
ماموستا مجتهدی با اشاره به استقبال گسترده مردم مریوان از مقام معظم رهبری اظهار داشت: استقبال تاریخی مردم کردستان در سال 88 و مردم کرمانشاه در سال 90 نشانگر ارادت ویژه کردها به رهبری و نظام مقدس اسلامی است و بارها در طول این 32 سال از عمر با برکت نظام اسلامی کردهای مسلمان با مشارکت گسترده خویش در صحنه‌های مختلف انقلاب ولایت‌مداری و عشق و ارادتشان را به نظام و رهبری به جهانیان اعلام کرده‌اند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول