اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در مقایسه با سال گذشته صورت گرفت؛

رشد 31 درصدی نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد استان زنجان از رشد 31 درصدی نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

رشد 31 درصدی نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود کارگرزاده ظهر امروز در شورای استاندارد زنجان اظهار داشت: در حال حاضر اقدامات بسیاری خوبی در زمینه استاندارد سازی کالاها در استان زنجان صورت می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: اقدامات صورت گرفته از سوی اداره استاندارد استان زنجان هم در زمینه استاندارد سازی کالا و هم در زمینه آگاه‌سازی مردم استان بوده است.
مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه در هفت ماهه سال‌جاری یک هزار و 483 مورد نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی در استان صورت گرفته است، افزود: در سال گذشته این میزان یک هزار و 131 مورد بوده است.
وی اذعان داشت: میزان نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی دارای رشد 31 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
کارگرزاده همچنین تعداد بازدید از واحدهای تولیدی را در هفت ماهه سال‌جاری 700 مورد عنوان کرد و افزود: در سال گذشته تعداد نمونه‌برداری‌ها 545 مورد بوده است.
وی خاطر نشان کرد: تعداد بازدید از واحدهای تولیدی صورت گرفته در سال‌جاری در مقایسه با سال گذشته دارای رشد 28 درصدی بوده است.
مدیر کل استاندارد استان زنجان تعداد اظهارنامه‌های وارداتی تعیین ماهیت را 129 مورد در سال‌جاری و 111 مورد در سال گذشته عنوان کرد و ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته این میزان دارای رشد 16 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
وی همچنین میزان اظهارنامه‌های صادراتی تعیین ماهیت شده در هفت ماهه سال‌جاری را 391 مورد اعلام کرد و افزود: در سال گذشته تعداد این اظهارنامه‌ها 261 مورد بوده است.
کارگرزاده یادآور شد: با درصد بندی‌های صورت گرفته در این زمینه نیز میزان اظهارنامه‌ها دارای رشد 50 درصدی بوده است.
وی در ادامه از اجرای طرح "تجا" برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: طرح تجا، طرح توسعه جامع استاندارد سازی محصولات صنعتی است.
مدیر کل استاندارد استان زنجان یادآور شد: طرح "تجا" در راستای حمایت از تولید داخلی و حمایت از حقوق مصرف کننده صورت گرفته است.
وی ایجاد عدالت اجتماعی و ضرورت بسط و توسعه استاندارد را نیز از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل استاندارد استان زنجان عنوان کرد و ادامه داد: این طرح با همکاری صنایع و معادن استان زنجان صورت گرفته است.
کارگرزاده در ادامه به اجرای طرح "طاها" توسط اداره استاندارد استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: این طرح نیز طرح اجرای هماهنگ استاندارد است.
وی خاطر نشان کرد: طرح "طاها" نیز همچون طرح "تجا" در راستای حفظ و ارتقا سلامت در جامعه صورت گرفته است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول