اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر هیئت کشتی زنجان خبر داد:

میزبانی تیم کشتی آبفای زنجان در مقابل نفت تهران

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به دیدارهای هفته دوم لیگ برتر کشتی از میزبانی تیم کشتی آبفای زنجان در مقابل نفت تهران خبر داد.

میزبانی تیم کشتی آبفای زنجان در مقابل نفت تهران
عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با ابراز رضایت از عملکرد کشتی‌گیران تیم آبفای استان زنجان اظهار داشت: تیم خانه به خانه بابل در واقع ترکیبی از تیم ملی کشتی ایران است.
وی با اشاره به اینکه تیم قدر خانه به خانه بابل در سه کشتی وزن‌های بر کشتی‌گیران زنجان تسلط نداشته است، افزود: سالن شهید سجودی در روز مسابقه مملو از جمعیت بود و حمایت خوبی از تیم کشتی بابل کردند.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان با بیان اینکه مهران رضازاده در وزن 55 کیلوگرم در مقابل یاسر قلی‌زاده با نتیجه دو بر یک باخته است، تصریح کرد: در وزن 60 کیلوگرم نیز احمد امیریان در مقابل مسعود اسماعیل‌پور کشتی را واگذار کرد و هم اکنون به دلیل پارگی مویرگ‌های چشمش در بیمارستان ساری بستری شده است.
وی با اشاره به اینکه میثم نصیری کشتی‌گیر بومی زنجان موفق به شکست سبحان محمد‌زاده از تیم خانه به خانه شده است، گفت: محمدزاده نفر دوم انتخابی جهانی ترکیه است.
محمدی، تاکید کرد: دو کشتی‌گیر تیم آبفای زنجان به نام‌های جعفر قاسمی و مسعود فیض‌اللهی نیز به ترتیب در برابر ایمان محمدیان و احسان لشگری قرار گرفتند که در این دو دیدار نیز امتیازی برای تیم آبفای زنجان به ثبت نرسید و هر دو کشتی‌گیر، کشتی را به حریفان خود واگذار کردند.
وی سعید امیری را دومین کشتی‌گیر برنده تیم کشتی آبفای زنجان معرفی کرد که با نتیجه دو بر صفر مهدی مازندرانی را شکست داد.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان ادامه داد: امیر گل‌محمدزاده آخرین کشتی‌گیر تیم زنجان بود که با نتیجه دو بر صفر کشتی را به حریف نامدار خود محمدرضا آذر شکیب واگذار کرد.
وی با اشاره به اینکه خود غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی ایران نیز به قدرت تیم زنجان اعتراف کرده است، گفت: اگر بخت با تیم کشتی آبفای زنجان یار بود، می‌توانست برخی اوزانی که به وقت سوم کشیده شده بود را برنده شود.
محمدی با ابراز رضایت از عملکرد کشتی‌گیران تیم آبفای زنجان در مسابقه نخست، تصریح کرد: مسابقه دوم تیم کشتی آبفای زنجان در روز 24 آبان ماه در زنجان برگزار می‌شود.
وی حریف تیم کشتی آبفای زنجان را نفت تهران عنوان و تصریح کرد: این مسابقه در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی 15 خرداد برگزار می‌شود.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره پیش‌بینی خود از مسابقه با تیم نفت تهران تصریح کرد: تیم نفت تهران با مربیگری محمد طلایی و سرپرستی علی رضا رضایی به عنوان مربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان از کشتی‌گیران خوبی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه تیم آبفای زنجان در روز 24 آبان ماه میزبان نفت تهران است، ابراز امیدواری کرد، تیم کشتی زنجان با حمایت تماشاگران موفق به شکست تیم نفت تهران شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول