اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر هیئت کشتی استان اصفهان:

وارد فاز بین‌المللی رقابت‌های کشتی می‌شویم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان اصفهان گفت: به زودی فدراسیون کشتی وارد فاز بین‌المللی رقابت‌های کشتی می‌شود و هیئت‌های کشتی استان‌ها نیز خود را آماده ورود به این فاز می‌کنند.

وارد فاز بین‌المللی رقابت‌های کشتی می‌شویم
ابوذر شیرانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت کشتی استان اصفهان به زودی خود را برای استفاده از سهمیه‌های فدراسیون کشتی مبنی بر حضور در رقابت‌های بین‌المللی کشتی مانند جام کشتی تختی و جام کشتی یادگار امام آماده می‌کند.
وی با بیان اینکه دیروز اعزام تیم کشتی فرنگی به شهر سقز برای حضور در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور از طرف هیئت کشتی استان اصفهان انجام شد، تصریح کرد: هفت نفر کشتی‌گیر از طرف هیئت کشتی استان اصفهان به این مسابقات که تا روز جمعه ادامه دارد فرستاده شدند.
دبیر هیئت کشتی استان اصفهان ادامه‌ داد: رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان نیز در چند وقت آینده برگزار می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه قرار است ماه آینده شاهد برگزاری دوره‌های مربیگری درجه سه برای حدود 25 تا 30 نفر در هیئت کشتی استان اصفهان باشیم، عنوان کرد: در مورد برگزاری دوره‌های داوری کشتی هنوز هیچ چیز مشخص نیست.
شیرانی ادامه داد: در حال حاضر شرایط مالی در ورزش استان اصفهان به گونه‌ای است که تمام هیئت‌های ورزشی با مشکلات خاصی دست و پنجه نرم می‌کنند و اگر مقدار مبلغ تفاهمنامه‌ای که قرار است از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در اختیار هیئت‌های ورزشی استان اصفهان قرار گیرد با سایر بودجه‌های دولتی مانند ۲ میلیارد پول واریزی که از طرف شرکت ذوب‌آهن به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ریخته شده ترکیب یابد به طور حتم مشکلات هیئت‌های ورزشی استان اصفهان در حد زیادی برطرف می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول