اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به منظور برقراری ارتباط بیشتر شهرداری با مردم؛

تلفن 137 در منطقه جمکران فعال‌ می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری قم گفت: به منظور برقراری ارتباط بیشتر با شهروندان منطقه پنج قم، تلفن 137 در منطقه جمکران فعال‌‌ می‌شود.

تلفن 137 در منطقه جمکران فعال‌ می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یوسف متقی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید شهرداری منطقه پنج قم، تکریم ارباب رجوع را مهم‌ترین وظیفه کارکنان شهرداری دانست و اظهار داشت: ساماندهی و کیفیت بخشی به ساختمان شهرداری سبب می شود که کارکنان با آرامش بیشتری به وظایف خود عمل کنند.
وی از راه‌اندازی تلفن 137 خبر داد و گفت: این تلفن و اجرایی کردن راه‌های ارتباطی با مردم سبب می‌شود تا شهروندان بتوانند به طور مستقیم سئوالات و پیشنهادات خود را به گوش مسئولان برسانند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری قم ادامه داد: اگر مسئولان ارتباط بیشتری در امور با مردم داشته باشند اصلاح امور نیز آسان‌تر انجام می‌شود.
متقی خاطرنشان کرد: برقراری پل ارتباطی با مردم و ارائه خدمات بهتر به آنها سبب خواهد شد تا خدمت‌رسانی و کیفیت‌بخشی به امور نیز افزایش پیدا می‌کند.
وی بیان داشت: شهرداری جمکران باید بتواند با جبران کاستی‌های خود و برطرف‌کردن مشکلات این منطقه، خدمتگزار مناسبی برای زائران و شهروندان جمکران باشد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول