اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ‌انتظامی استان قم:

دشمنی‌های وهابیت نشان از حقانیت تشیع است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قم دشمنی‌های دشمنان نظام و به خصوص وهابیت علیه تشیع را، دلیلی بر حقانیت تشیع دانست و گفت: تشیع حق است و دشمنان این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند.

دشمنی‌های وهابیت نشان از حقانیت تشیع است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی توکلی عصر امروز در نشست اطلاع‌رسانی و هم‌اندیشی که به میزبانی مجمع جهانی شیعه‌شناسی در ساختمان مرکزی مجمع جهانی شیعه‌شناسی برگزار شد، نشر فرهنگ اسلام و تشیع در استان قم را عالی توصیف کرد و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دیگر ارکان نظام حاکمیتی، شرایط بسیار خوبی برای رشد و توسعه فرهنگ تشیع ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه تبلیغ در عرصه معرفی اسلام و تشیع در استان قم بسیار جدی است، اعلام کرد: فعالیت‌های چشمگیری به منظور جهانی شدن این مکتب صورت گرفته است، اما جای نگرانی نیست چرا که براساس یکی از آیات قرآن کریم، خدایی که این دین مبین را فرستاده است، خود محافظ آن است.
فرمانده ‌انتظامی استان قم در ادامه با اشاره به جاودانگی و تحریف ناپذیری دین اسلام و مکتب تشیع، اظهار داشت: نباید موضوع حفظ دین اسلام از جانب خداوند موجب کم‌کاری شود و بلکه نشر و دفاع از مکتب تشیع در برابر هجمه‌های وسیع دشمنان اسلام و نظام وظیفه است.
وی با بیان اینکه دشمن فعالیت‌های بسیار وسیعی را برای هجمه به تشیع آغاز کرده است، گفت: افزایش دشمنان اسلام و مذهب تشیع دلیلی بر حقانیت این دین و مذهب است چرا که اگر سخن و فرهنگ اسلام و شیعه صحیح نبود، این همه مخالف و مبارز نداشت این در حالی است که دشمنان با درک قدرت تشیع اقدام به مبارزه و مقابله با تشیع می‌پردازند.
توکلی در ادامه از پیشنهاد مجمع جهانی شیعه‌شناسی مبنی بر برگزاری دوره‌های کوتاه مدت شیعه‌شناسی برای کارکنان ناجا استقبال کرد و در این ‌ارتباط‌ افزود: سالانه بیش از 5 هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی سطح کشور به استان قم می‌آیند و در دوره‌های آموزش دینی شرکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان قم در زمینه آموزش مسائل دینی، پشتیبان تمام کارکنان ناجا در سطح کشور است، اعلام کرد: سال جاری پنجمین سالی است که نیروهای انتظامی سراسر کشور در قالب طرح بصیرت مورد آموزش مسائل دینی قرار می‌گیرند و نیروی انتظامی استان قم تلاش می‌کند علاوه بر آموزش مسائل دینی به خانواده کارکنان ناجا، آموزش شیعه‌شناسی و امام شناسی را نیز در دستور کار خود قرار دهد.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم حفاظت و پاسداری از ارزش‌ها را بالاترین آرمان و ارزش نیروی انتظامی دانست و گفت: پاسداری از ارزش‌ها، بالاترین وظیفه ناجا است و یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ کرامت تشیع است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول