اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با رای اکثریت شورای اسلامی شهر هندیجان؛

حسن نبوتی شهردار هندیجان شد

خبرگزاری فارس: حسن نبوتی رئیس پیشین شورای اسلامی شهر دزفول به عنوان شهردار جدید هندیجان معرفی شد.

حسن نبوتی شهردار هندیجان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیف‌اله شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان ظهر امروز در حاشیه جلسه معرفی شهردار جدید که در محل دفتر شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: به دنبال استعفای سجاد حیدری شهردار سابق هندیجان، حسن نبوتی رئیس پیشین شورای اسلامی شهر دزفول به عنوان شهردار جدید هندیجان منصوب شد.
شعبانی افزود: در این جلسه همچنین از زحمات محمود چاروستایی سرپرست شهرداری هندیجان تقدیر شد.
وی در خصوص وضعیت فعلی شهرداری هندیجان بیان کرد: با توجه به درآمد کم شهرداری هندیجان، انتظار می‌رود که شهردار جدید به دنبال درآمدزایی بیشتر و افزایش امکانات شهری هندیجان باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان تصریح کرد: از شهروندان هندیجانی می‌خواهیم تا مانند گذشته با مجموعه شهرداری همکاری کرده و در رفع مشکلات شهری آنها را یاری دهند.
شعبانی همچنین با اشاره به سوابق شهردار جدید اظهار داشت: وی در دوره تصدی ریاست شورای اسلامی شهر دزفول سوابق درخشانی از خود برجای گذاشته و کارنامه قابل قبولی دارد.
وی در پایان گفت: امیدواریم با انتخاب شهردار جدید مشکلات هندیجان به تدریج برطرف شده و روز به روز شاهد پیشرفت‌های بیشتری در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی این شهرستان باشیم.
انتهای پیام/غ30      
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول