اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان نخستن شهرستان در استان زنجان صورت گرفت؛

اتمام آرشیو الکترونیکی اسناد ثبت احوال ابهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: آرشیو‌بندی الکترونیکی اسناد ثبت احوال ابهر تمام شد.

اتمام آرشیو الکترونیکی اسناد ثبت احوال ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، یعقوب حسینی ‌در جلسه شورای وقایع حیاتی این شهرستان با بیان اینکه در شهرستان ابهر هیچ مصوبه زمین‌مانده‌ای وجود نداشته و ندارد، اظهار کرد: این مهم نشان از یک همراهی و همکاری جدی و صمیمانه بین دستگاه‌های اجرای این شهرستان است.
وی در ادامه با بیان اینکه در زمان کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار خاص و با توجه به برنامه و چشم‌انداز به پیش می‌رود، افزود: با درایت رهبری و همراهی مردم همه امور در حال پیگیری بوده و کشور ایران با اقتدار در جهان به مسیر خود ادامه می‌دهد.
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان بیان کرد: پیشرفت و توسعه کشور مستلزم داشتن آمار دقیق و جامع است که در چشم‌انداز 20 ساله این مهم را به صورت دقیق در حال پیگیری هستیم.
وی تصریح کرد: سازمان ثبت احوال کشور با برنامه‌ریزی دقیق برای سال 90 به عنوان طرح نظام تحول و حرکت راهبردی، برای همه حوزه‌ها و اداره‌ها برنامه ابلاغ شده و بر اساس تفاهمنامه‌ منعقد شده، به صورت ماهانه این مهم پایش شده و میزان دستیابی به هدف مشخص می‌شود.
حسینی افزود: با بررسی این مهم به این نتیجه می‌رسیم که در کجا قرار داشته و در چه مقطعی از برنامه قرار داریم.
وی با اشاره به سه ماموریت اصلی سازمان ثبت احوال کشور عنوان کرد: علاوه بر موضوع ثبت وقایع حیاتی، رصد کردن مهاجرت‌ها به صورت الکترونیکی از دیگر ماموریت‌های سازمان ثبت احوال کشور است.
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان اضافه کرد: در حال حاضر جامعه به صورتی است که خدمت‌رسانی باید به صورت الکترونیکی باشد که در چشم‌انداز ما، باید همه خدمت به صورت الکترونیکی صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه در شهرستان ابهر موضوع آرشیو الکترونیکی از نخستین شهرستان‌های استان بود که به تحقق پیوست، گفت: موضوع آرشیو‌بندی الکترونیکی ابهر خاتمه پیدا کرده و در حال حاضر 75 درصد اطلاعات در پایگاه ثبت شده است.
حسینی افزود: شهرستان ابهر نخستین شهرستان در استان زنجان است که اسنادش از سیستم فیزیکی به دیجیتال تحقق پیدا کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول