اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

دستگاه قضایی از گروه‌گرایی‌ها به دور باشد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضایی باید از گروه‌گرایی‌ها به دور باشد به دلیل اینکه امکان دارد این موضوع موجب شود که بوی طرفداری از گروه خاصی به مشام برسد.

دستگاه قضایی از گروه‌گرایی‌ها به دور باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد موسوی صبح امروز در همایش فصلی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: قضاوت موضوعی نیست که ارزان به دست آمده باشد و مسئله عزت قاضی از دغدغه‌های ما در دستگاه قضایی است.
وی افزود: ما به دنبال بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت قضایی در استان هستیم.
موسوی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس افزود: دستگاه قضایی باید از گروه‌گرایی‌ها به دور باشد به دلیل اینکه امکان دارد این موضوع موجب شود که بوی طرفداری از کاندیدا و گروه خاصی به مشام برسد که این به دور از شان و جایگاه قضاوت و دستگاه قضایی است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: علت موفقیت آذربایجان غربی در امر قضاوت ارزشمدار بودن قضات است و دستگاه قضایی آذربایجان غربی از پاک‌ترین مجموعه‌ها است.
رئیس شورای قضائی استان ادامه داد: از حضور در جلسات انتخاباتی به شدت پرهیز کنید و دستگاه قضایی نباید خود را فدای این رقابت‌ها کند و استقلال دستگاه قضایی باید حفظ شود.
موسوی در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: نباید مراسمات مذهبی را فراموش کنیم چون باید از لحاظ روحی تامین شویم و نگذاریم که روحمان کسل شود.
این مقام مسئول به موضوع اطاله دادرسی اشاره و بیان کرد: برای رفع اطاله دادرسی کوشش شود چون اطاله دادرسی آفت دستگاه قضایی است و در این موقعیت است که پرونده زبان باز می‌کند.
در این نشست در ارتباط با ارتقای سطح کیفی دادسراها، بهبود روند رسیدگی مقدماتی و مراحل دادرسی، توسعه امنیت قضایی شهروندان، گسترش اعتماد عمومی و نظارت بر حسن اجرای قانون، بررسی راهکارهای قانونی پیشگیری و مقابله و برخورد قاطع با دقت و سرعت لازم و بررسی نقاط ضعف و قوت و اتخاذ رویه واحد در سطح استان بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول