اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم آزادشهر در مجلس:

سرشماری توان تصمیم‌گیری را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: سرشماری نفوس و مسکن توان تصمیم‌گیری مسئولان را در ارتباط با مسائل و مناطق مختلف افزایش می‌دهد.

سرشماری توان تصمیم‌گیری را افزایش می‌دهد
مرادعلی منصوری‌رضی صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد سرشماری آزادشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مطالعات، تحقیقات و مستندات به دست آمده از کشورهای در حال توسعه حاکی از آن است که بسیاری از آنها گذشته نسبتا ضعیفی را در بخش‌های مختلف تجربه کرده‌اند ولی به واسطه برنامه‌ریزی‌های جامع و مدونی که در نتیجه سرشماری‌ها و آمارهای مختلف به دست آوردند روند صعودی خوبی را طی کردند.
وی با بیان اینکه سرشماری به درستی تصمیمات کمک می‌کند، تصریح کرد: سرشماری و به طبع آن برنامه‌ریزی صحیح موجب شده است در بخش‌های مختلف برخی از کشورها به عنوان قطب مطرح شده‌اند.
نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایران اسلامی دارای پتانسیل بسیار خوبی در زمینه‌های گوناگون است که باید در جهات مختلف به کار گرفته شود و هماهنگ با سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به رشد و اعتلا برسد و به سعادت فردی و اجتماعی ما کمک کند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از همکاری مردم گفت: ملتی خوب و فهمیده داریم که با مسئولان هماهنگ هستند و در اجرای طرح‌های بزرگ و زیربنایی به بهترین شکل ممکن همکاری دارند که شرکت صادقانه در سرشماری و همکاری صمیمانه با ماموران سرشماری یک نمونه از آن است.
رئیس کمیته کار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد نتیجه این سرشماری و برنامه‌ریزی‌ها به فضای کار و اشتغال جوانان کمک کند تا نیرو و انگیزه جوانی به مدد تجربه مسئولان بیاید و ایرانی موفق‌تر از همیشه را داشته باشیم. 
  انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول