اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر خبر داد:

انهدام باند سارقان موتور سیکلت در شوشتر

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر گفت: باند سارقان موتور سیکلت شوشتر پس از شناسایی و تعقیب دستگیر شدند.

انهدام باند سارقان موتور سیکلت در شوشتر
سرهنگ پاسدار صادق تاجی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: یک باند سرقت موتورسیکلت شهرستان شوشتر پس از تعقیب و امور شناسایی به دام قانون افتادند و دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه این باند دستگیر شده  و متلاشی شده است، بیان کرد: این باند دستگیر و متلاشی شده است و همه افراد در حال بازپرسی هستند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه اقلامی نیز اجناس سرقتی از این افراد کشف شده است، افزود: این افراد دستگیر شده 10 موتور سیکلت را که سرقت کرده بودند تحویل نیروی انتظامی داده‌اند.
تاجی‌پور با تاکید بر اینکه این افراد همگی در حال بررسی و بازجویی هستند، خاطر نشان کرد: هویت این افراد مشخص و تعداد آن‌ها نیز هفت نفر است.
فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر تصریح کرد: در شرایط کنونی آمار جرم و جنایت در شوشتر 12 درصد کاهش یافته است و امنیت در جامعه آماری و هدف شهرستان شوشتر خوب ارزیابی می‌شود.
وی با اشاره به میزان کاهش ناامنی در جامعه بیان کرد: امنیت دارای مصادیقی است و در صورتی که مصادیق نا امنی در جامعه بروز نداشته باشد شاخص‌های امنیت رشد پیدا می‌کند و اصطلاحا گفته می‌شود که امنیت بهبود یافته است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شاخص‌های امنیتی در شهرستان شوشتر در سال گذشته شرایط مساعدی داشته است، تاکید کرد: در یک سال گذشته برخی از جرائم در شهرستان کاهش بسیار محسوسی داشته است و به این دلیل امنیت بهبود یافته است.
تاجی‌پور با اشاره به دستگیری‌های وسیعی که برای سارقان در سطح شهرستان آغاز شده است، تاکید کرد: پس از بررسی‌های بسیار زیادی که انجام می‌شود گروه های مختلفی از سارقان و فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان کشف شده است که پرونده‌های آن‌ها در حال بررسی و ارجاع به مرجع قضایی است.
وی امنیت را مجموعه ای از رفتارها دانست و گفت: نمی‌توان امنیت را بدون همکاری مردم برقرار کرد و باید همیشه نقش مردم در این مهم در نظر گرفته شود.
تاجی‌پور با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در این باره تلاش شبانه روزی دارد، تاکید کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی و با ماموریت‌های متعدد در راستای برقراری امنیت تلاش می‌کند و همیشه در این باره کمک مردم را ارج نهاده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول