اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی:

گفتمان انقلاب در انتخابات مجلس پیروز می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید برای پیروزی گفتمان انقلاب در انتخابات آینده مجلس بکوشیم، گفت: باید مراقب باند انحرافی و تفکرات انحرافی از جمله کارگزاران، مشارکت و لائیک‌ها باشیم.

گفتمان انقلاب در انتخابات مجلس پیروز می‌شود
محمد علی اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه کمتر از 4 ماه به انتخابات مجلس نهم باقی‌مانده است، اظهار داشت: پس از انحرافاتی که از سال 70 به بعد در روند اجرایی کشور به وجود آمد و قطار انقلاب اسلامی با نفوذ افراد نامحرم در قوه مجریه و قوه مقننه از مسیر تعیین شده از طرف امام خمینی (ره) خارج شد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای مسئولیت الهی خود وارد میدان شدند و با اقدامات حکیمانه خود موفق شدند در اوج حاکمیت اصلاح‌طلبان، گفتمان انقلاب اسلامی را احیاء، سیره و روش امام خمینی را مطرح کنند.
وی ادامه داد: در نهایت از درون این گفتمان و این سیره بود که مجلس هفتم و پس از آن انتخابات سوم تیر 84 و پیروزی اندیشه امام خمینی(ره) بر تفکرات انحرافی (کارگزاران، مشارکت، لائیک‌ها) به نتیجه رسید.
 
*حاشیه‌های امروز دولت به خاطر باند انحرافی است
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: در این گفتمان محمود احمدی‌نژاد که رنگ و بوی مردمی داشت و در مسیر اندیشه‌های ناب اسلام محمدی (ص) گام بر می‌داشت سکان‌دار هدایت قوه مجریه شد و دولت نهم خدمتگزاری به مردم، عدالت‌خواهی و حمایت از محرومین و پابرهنگان را نسبت به دو دوره قبلی (سازندگی، اصلاحات) به اوج رساند، هرچند که در ادامه این مسیر پر برکت به ویژه پس از آغاز به کار دولت دهم از خط ولایت و رهبری فاصله گرفت و با میدان دادن به باند انحرافی لانه کرده در نهاد ریاست جمهوری بر حاشیه‌های دولت افزود.
اربابی اضافه کرد: مجلس هفتم و پس از آن مجلس هشتم با تمام کوتاهی‌ها و مصلحت اندیشی‌های غیر انقلابی، گفتمان اصولگرایی را پاس داشته و خدمات شایسته‌ای نیز به جامعه اسلامی انجام داده‌اند.
وی تاکید کرد: حال پس از 8 سال حاکمیت اصولگرایان بر قوه مقننه، اصولگرایان آزمون سخت و دشواری را در پیش رو دارند و سؤالاتی مطرح است از جمله اینکه آیا توفیق خواهند داشت که در انتخابات مجلس نهم مجدداُ مجلس را که به فرموده امام خمینی (ره) در رأس امور است در اختیار بگیرند؟ آیا مجدداُ قلب دوستان انقلاب اسلامی را در داخل و خارج از کشور شاد خواهند کرد؟ یا اینکه حوادث دیگری اتفاق می‌افتد؟

*تحولات منطقه‌ای با گفتمان انقلاب ادامه می‌یابد
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: اکثر اندیشمندان سیاسی و دلسوز و حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی به حساسیت انتخابات مجلس نهم اشاره کرده‌اند.
اربابی افزود: از طرفی دوران طلایی در خارج از سرزمین‌‌های اسلامی آغاز شده که در قرن اخیر بی‌سابقه است و جنبش‌های منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا دارای سه ماهیت ضد استکباری، ضد استبدادی و اسلامی است.
وی یادآور شد: حرکت بسیار عظیمی در منطقه است که چنانچه به صورت درست هدایت شود تحقق آرزوهای امام خمینی ( ره) یعنی سقوط نظام‌های وابسته به بیگانه در منطقه و روی کار آمدن دولت‌های مردمی با رویکرد اسلامی و از همه مهم‌تر برچیده شدن بساط نظام جعلی صهیونیستی از فلسطین اشغالی را شاهد خواهیم بود.
 
* برای استکبار تعامل با اصلاح‌طلبان راحت‌تر است
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: از سویی دیگر در همین زمان جنبش‌های ضد سرمایه‌داری و استثماری در جهان غرب به اوج خود رسیده و مردم ستم‌دیده و استثمار شده آمریکا، اروپا و سایر حکومت‌های سرمایه‌داری مظاهر و نمادهای حاکمیت سرمایه و تاراج را مورد حمله قرار می‌دهند و دنیا وارد مرحله جدیدی شده است.
اربابی تاکید کرد: در این بین ایران می‌تواند الگو باشد، مشروط به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد و اندیشه‌های امام خمینی بر کلیه جریانات مملکتی، قوای مقننه، مجریه و قضائیه عمق یابد و خط مردمی حمایت از محرومین و عدالت‌خواهی در کنار استکبارستیزی میدان داری کند.
وی افزود: از طرف دیگر ثابت شده است که استکبار و آمریکا تمام هم و غمش این است که نگذارد اصولگرایان برای بار سوم مجلس را در اختیار بگیرند و برای استکبار و آمریکا تعامل و توافق با اصلاح‌طلبان سهل‌تر و راحت‌تر است.
اربابی تصریح کرد: آنها می‌دانند اصولگرایان واقعی و پیروان اندیشه‌های امام خمینی (ره) با آمریکا و استکبار سر سازش نداشته و برچیده شدن بساط آمریکا از منطقه و اضمحلال رژیم صهیونیستی از خواسته‌‌های بر حق اصولگرایان و پیروان واقعی امام خمینی (ره) است.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول