اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار گتوند خواستار شد:

توجه به فضاهای آموزشی در روستاها و مناطق عشایری

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند خواستار توجه بیشتر به مناطق عشایری شهرستان گتوند شد و گفت: برخی از مناطق در شهرستان گتوند حتی فضای آموزشی ندارند.

توجه به فضاهای آموزشی در روستاها و مناطق عشایری
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت‌الله امانی‌پور ظهر امروز در جریان بازدید یک روزه محمود توژی مدیر کل آموزش عشایر استان خوزستان اظهار داشت: با توجه به وضعیت دانش آموزان روستای آب تاسوله که فاقد مکان آموزشی هستند که نیاز به نگاه ویژه آموزش عشایری استان خوزستان دارد تا از این وضعیت رهایی یابد.
وی با اشاره به اینکه مناطق عشایری نیازمند توجه بسیار زیادی هستند، افزود: مناطق عشایری در شهرستان گتوند از داشتن حتی مدارس محروم هستند و به این دلیل درخواست توجه بیشتر از مدیر کل آموزش پرورش عشایر خوزستان را داریم و در این‌باره انتظار توجه ویژه داریم.
رئیس شورا اداری شهرستان گتوند از مدیرکل آموزش عشایری استان خوزستان خواست تا با اختصاص چادر و کانکس ویژه سطح امکانات آموزشی منطقه را بالا ببرد.
فرماندار گتوند همچنین در بازدید از دبستان روستای عباس‌آباد از توابع دهستان کیارس که فاقد برق بود گفت: برق این دبستان تا چند روز آینده توسط اداره برق گتوند وصل می‌شود و مشکلات این مدرسه برطرف خواهد شد ولی باید برای مدیر مناطق این شهرستان همت کرد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرستان گتوند دارای جمعیت عشایری بسیار زیادی است، خاطرنشان کرد: شهرستان گتوند نیازمند توجه بیشتری است و در این باره پیشنهادهایی نیز ارائه شده است.
وی از مدیر کل آموزش پرورش عشایر خوزستان برای بازدید از مشکلات این شهرستان تقدیر کرد و گفت: سر زدن به مناطق محروم می‌تواند مسیر را برای توجه بیشتر فراهم کند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول