اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت ارومیه:

مردم از تهدیدهای توخالی هراسی ندارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: مردم ما از تهدیدهای پوچ و توخالی دشمنان هیچ هراسی ندارند.

مردم از تهدیدهای توخالی هراسی ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر صاحب‌الزمانی ظهر امروز در جمع نمازگزاران در مصلی ارومیه، اظهار داشت: ما مردم ایران اسلامی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب ایستاده‌ایم تا در صورت هرگونه تجاوز و یا تهدیدی پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان بدهیم به طوری که ملت ایران آماده مقابله با هر گونه تهدید علیه امنیت کشور  هستند.
وی تصریح کرد: مردم ایران آزمون خود را در شرایط سخت و میدان‌های نبرد پس داده‌اند در هشت سال جنگ تحمیلی با اقتدار و ایمانی محکم در برابر حمله‌های نظامی ایستاده‌اند از این به بعد نیز با اقتدار ی بیشتر از قبل در برابر تهدیدات ایستادگی‌ می‌کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: ایادی استکبار جهانی از پیشرفت‌های ملت ایران نگران هستند و با تهدیدها و نقشه‌های شوم خود می‌خواهند جلوی این پیشرفت‌ها را بگیرند ولی همه می‌دانیم در سایه امنیت جامعه ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت دارد و امنیت موجود برای جامعه بسیار اهمیت دارد و این آرامش و ثبات با رهنمودهای مقام معظم رهبری به دست آماده است.
 امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به نزدیک شدن عید غدیر گفت: عید غدیرخم در اسلام اهمیت ویژه‌ای دارد و روزی است که پیامبر اسلام (ص ) با معرفی امیر مومنان حضرت علی (ع) به جانشینی خود دین اسلام را کامل کرد.
وی اظهار داشت: مردم ایران باید بیش از سایر مسلمانان جهان در راستای گرامیداشت این قبیل ایام فرخنده گام بردارند و جوانان خود را با فلسفه شکل‌گیری آنها بیش از بیش آشنا کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول