اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

عابدی در گفت‌وگو با فارس:

تمام نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه در تیررس ایران قرار دارند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت مجلس با بیان اینکه پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه به نوعی همسایه ایران محسوب می‌شوند، گفت: آمریکا با استقرار نیروهای خود در منطقه کاملا در تیررس ایران قرار دارد و به نوعی هم می‌توان گفت گلوگاه امریکا ایران است چرا که بیشتر نفت جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند.

تمام نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه در تیررس ایران قرار دارند
محمدکریم عابدی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس«توانا»، در خصوص اظهارات اخیر رژیم اشغالگر قدس علیه کشورمان اظهار داشت: تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی دلیل بارز شکست‌های پی‌درپی این رژیم در صحنه بین‌المللی است و از طرفی فرافکنی برای تحت پوشش قرار دادن ناآرامی‌های داخلی این رژیم است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی امروز به این نتیجه رسیده‌اند که به آمال و آرزوهایشان دست پیدا نمی‌کنند، گفت:  بسیاری از صهیونیست‌های ساکن در فلسطین اشغالی هم اکنون با رژیم حاکم صهوینستی در تضاد هستند و حتی این‌گونه تضادها به درون هیئت حاکمه این رژیم کشانده شده است و تهدیدهای اخیر دولت مردان خود به ایران را به سخره می‌گیرند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اینکه روزنامه «هاآرتص» حمله به ایران را رد کرده تصریح کرد: این روزنامه به نقل از مقامات صهیونیستی نوشته است با اینگونه تهدیدات نابودی خود را افزایش می‌دهید و اگر یک گلوله به ایران شلیک شود ما جایی برای دفن مرده‌های خود نخواهیم داشت و حتی وزیر دفاع اسرائیل در این باره تاکید کرده است که هرگونه تهدید ایران به مصلحت نیست چرا که میلیون‌ها تیر غیب الهی از سوی جوانان مسلمان منطقه به سمت تل‌آویو نشانه گرفته خواهد شد و هرگونه اشتباهی مساوی با نابودی رژیم اشغالگر قدس است.

*تهدید‌های اخیر به ایران اسلامی نوعی «جرم» محسوب می‌شود که قابل پیگیری است

عابدی در ادامه افزود: تهدیدات اخیر دشمنان جمهوری اسلامی ایران بیشتر به یک بلوف تو خالی شبیه است چرا که اشتباه اولشان اشتباه آخرشان خواهد بود و می‌توان گفت این تهدید نوعی «جرم» محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه به نوعی همسایه ایران محسوب می‌شوند، گفت: آمریکا با استقرار نیروهای خود در منطقه کاملا در تیررس ایران قرار دارد و به نوعی می‌توان گفت گلوگاه امریکا ایران است چرا که بیشتر نفت جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به اینکه 200 بانک آمریکایی در حال حاضر ورشکسته شده‌اند یادآور شد: آمریکا با داشتن 14.7 تریلیون دلار بدهی داخلی و خارجی با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و با ادامه دادن تهدیدات خود در منطقه می‌تواند باعث افزایش قیمت دو یا سه برابری نفت شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تبیین تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: اینگونه تهدیدات همانند «معادله چند مجهولی» است که می‌توان جنبش وال استریت، عدم اجرای قول‌های رئیس جمهور امریکا به مردم، جذب آرای مردم در آستانه انتخابات جدید این کشور، خیزش بیداری اسلامی در منطقه، ایجاد فقر مطلق برای 50 میلیون نفر آمریکایی، تحت پوشش نبودن بیمه تأمین اجتماعی 48 میلیون آمریکایی، از مهمترین عواملی دانست که باعث تهدیدهای اخیر این کشور شده است.

*آمریکا به سوی «برده‌داری نوین» گام بر می‌دارد

این نماینده مجلس با اشاره به این که «برده‌داری نوین» از دیگر فعالیت‌های آمریکا است گفت: شکست‌های پی‌در‌پی نیروهای آمریکا در عراق و افغانستان، روشن کردن فتنه سال‌های اخیر در ایران از دیگر عواملی است که دشمنان جمهوری اسلامی را به این گونه تهدیدها سوق داده است.

وی با انتقاد از کنگره آمریکا تصریح کرد: زمانی که یک سناتور آمریکایی در کنگره این کشور به وضوح به ترور حاج قاسم سلیمانی اشاره می‌کند این را برای ما روشن می‌سازد که آمریکا در اوج فلاکت، عزلت و تروریست بودن است.

*رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای آمریکا و بشریت است

عابدی با اشاره به اینکه 3 تا 4 میلیارد دلار پول مردم آمریکا به رژیم اشغالگر قدس اختصاص می‌یابد، اظهار داشت: امروز هند، چین، ایران و سایر کشورهای دیگر تهدیدی برای آمریکا نیستند بلکه این رژیم اشغالگر قدس است که به عنوان دشمن مردم آمریکا و بشریت شناخته شده است.

*معترضان جنبش وال استریت «صهیونیزم» را به عنوان دشمن واقعی ملت خود شناختند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه افزود: در چند روز گذشته پرچم رژیم اشغالگر قدس در یکی از ایالت‌های آمریکا پایین کشیده شد و این حرکت به عنوان یک راه روشنی برای ادامه جنبش وال استریت شناخته شد، چرا که معترضان توانستند دشمن اصلی خود را تشخیص داده و مبارزات خود را ادامه دهند.

عابدی خاطرنشان کرد: امروز صهیونیست‌ها؛ مجلس و هیئت آمریکا را به مسخره گرفتند چرا که توانستند دربرابر سخن اوباما که گفته بود شهرک سازی در سرزمین قدس متوقف شود را با فشارهای خود به عقب کشانده و او را چنان مجاب کردند که دوباره از رژیم صهوینستی حمایت کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول