اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه سیرجان:

حرکت آمریکا علیه ایران موجب نابودی خودش است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: آمریکا باید بداند که هر حرکتی علیه ایران اسلامی اضمحلال خودشان را به دنبال دارد.

حرکت آمریکا علیه ایران موجب نابودی خودش است
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در خط ولایت بودن و پیروی از ولایت‌فقیه موجب انسجام جامعه اسلامی و اقتدار در برابر دشمنان اسلام می‌شود.
وی بیان کرد: مسائل و مشکلاتی که موجب شد، امام علی (ع) 25 سال خانه‌نشین شوند، دوری از خط ولایت بود، شیعیان واقعی باید در پیروی از ولایت به خوبی عمل کنند و پیرو واقعی ولی زمان خود باشند.
حسینی افزود: غدیر اگر رنگ و بویی پیدا کرد به واسطه علی (ع) بود و این انتخاب برای لیاقت ایشان در برابر پیشگاه الهی بود، امامت و ولایت ادامه حاکمیت خداوند و دین است.
وی بیان کرد: آمریکا و صهیونیست از بدو پیروزی انقلاب علیه این توطئه چیدند و جنگ‌های روانی را در کنار توطئه‌های خود داشتند تا ملت را ضعیف جلوه دهد، اما این ملت هر روز استوارتر است.
امام جمعه سیرجان عنوان کرد: امروز نیز حرف از گزارش غلط آژانس هسته‌ای و متهم کردن ایران اسلامی به ساخت سلاح هسته‌ای را به میان آوردند و باید بدانند این حرف‌ها تمام شده و ملت ما بارها ثابت کرده که به دنبال ترور و ساخت سلاح هسته‌ای نیست.
وی رسوایی را از آن آمریکا و صیهونیست دانست و گفت: 30 سال قبل ما دست آمریکا را از کشور خود قطع کردیم و امروز کشورهای منطقه به تأسی از انقلاب اسلامی دست آمریکا را از کشور خود بریده‌اند و استکبار به دنبال راه فراری است که ایران را متهم می‌کند.
حسینی افزود: آمریکا باید بداند که هر حرکتی علیه ایران اسلامی اضمحلال خودشان را به دنبال دارد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: حمله به ایران اسلامی مرگ غرب و نابودی کامل صهیونیست است، کسی جرأت جسارت به ملت ایران را که در خط ولایت و رهبری است، ندارد.
حسینی خاطرنشان کرد: ملت ایران مطمئن باشند که هیچ خطری ما را تهدید نمی‌کند، اما ما آماده دفاع و مبارزه هستیم.
امام جمعه سیرجان اظهار داشت: بیداری مردم آمریکا و اروپا و صف‌های کیلومتری تظاهرات علیه سردمداران ناشی از انقلاب اسلامی و نادانی استکبار جهانی است.
حسینی بیان کرد: ظلم و ستم آمریکا به همه ملت‌ها، قیام جهانی علیه آنها را به دنبال دارد که در حال حاضر نیز به وقوع پیوسته است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول