اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

غیاثی خبر داد:

غیبت 3 بازیکن اصلی صبای قم در جدال با گیتی پسند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: متاسفانه بدون حضور سه بازیکن کلیدی و اصلی خود به دیدار صنایع گیتی پسند اصفهان می‌رویم.

غیبت 3 بازیکن اصلی صبای قم در جدال با گیتی پسند
سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: صد در صد بازی بسیار مشکلی در مقابل صدرنشین و یکی از بهترین تیم‌های امسال لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پیش رو داریم اما نگرانی ما از جدال با گیتی پسند نیست.
وی تاکید کرد: تنها یک نگرانی دارم و آن هم غیبت سه بازیکن اصلی ما در این دیدار است که البته برای جایگزین کردن آنها مشکلی وجود ندارد ولی تیمی که بهترین نفرات خود را در مهم‌ترین بازی فصل از دست می‌دهد کمی باید نگران باشد.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم ادامه داد: متاسفانه مصدومیت سعید تقی زاده به دلیل شکستگی پا از بازی هفته هفتم از روز پانزدهم مهر ماه تا کنون ادامه دارد و این بازیکن حتی ممکن است به دیدار هفته آینده ما مقابل ماهان اصفهان نیز نرسد.
وی عنوان کرد: از سوی دیگر علیرضا وفایی بهترین بازیکن ما در دیدارهای اخیر که یکی از گلزنان تیم صبای قم در مصاف با حریفان متعددی در این فصل بوده است، به دلیل اخطاری که داور مسابقه هفته قبل ما با تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس به این بازیکن نشان داد، سه اخطاره شده است و به سبب محرومیت نمی‌تواند صبای قم را در این دیدار همراهی کند.
غیاثی بیان کرد: بدترین و نگران‌کننده‌ترین خبر برای ما در آستانه دیدار حساس با تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان، از دست دادن محمد دهقان سنگربان اصلی تیم بود که متاسفانه خبر دار شدیم این بازیکن در حین رانندگی با وسیله شخصی دچار تصادف شده و پای وی آسیب دیده است.
وی عنوان کرد: به هر حال با این شرایط در حساس‌ترین بازی هفته دهم از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان صف آرایی می‌کنیم و به امید کسب بهترین نتیجه گام به میدان می‌گذاریم.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم افزود: بازی قطعا سخت و دشوار خواهد بود به ویژه اینکه در سالن پیروزی اصفهان و در حضور تماشاگران فوتسال دوست اصفهانی برگزار می‌شود، گیتی پسند با تمام مهره‌های خود به میدان می‌آید و به دنبال سه امتیاز است ولی ما هم نا امید نیستیم.
وی تاکید کرد: تیم بزرگی به نام صبای قم که تا این هفته توانسته است خود را در بین مدعیان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جای دهد، قطعا با از دست دادن چند بازیکن هرگز دست و پا بسته نخواهد بود و یقینا جوانان جویای نام تیم ما تمام توان و انگیزه خود را در این دیدار برای موفقیت تیم به کار خواهند گرفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول