اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت بوکس ساری خبر داد:

اختصاص زمین برای ساخت سالن بوکس در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس ساری از اختصاص 1000 متر زمین برای ساخت سالن اختصاصی بوکس در این شهرستان خبر داد.

اختصاص زمین برای ساخت سالن بوکس در ساری
حسین روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: رشته بوکس یکی از ورزش‌های زیبا و مهیج است که با توجه به خشن و ضربه‌های رده و بدل شده در این ورزش تصویر بدبینی از سوی خانواده شده است.
وی گفت: اگر خانواده‌ها بیایند در باشگاه‌های مختلف تمرینات علاقمندان به این ورزش را نگاه کنند بدبینی آنها به این ورزش پاک خواهد شد.
روحی تصریح کرد: بوکس یکی از رشته‌های پرمدال در جهان است که با  تبلیغات و اهمیت دادن از سوی مسئولان می‌توان استفاده و بهره بهتر از این ورزش در کشور به عمل آورد.
رئیس هیئت بوکس ساری در ادامه اظهار داشت: این رشته ورزشی به هیچ عنوان استقبالی خوبی از سوی مدیران و سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی نمی‌شود و برای برگزار کردن یک مسابقه مشکلات زیاد مالی خواهیم داشت.
وی گفت: مازندران سرشار از استعدادهای بالقوه در بوکس است که با توجه به عدم استقبال اسپانسر نمی‌تواند در لیگ بوکس کشور تیمداری کند و ورزشکاران این رشته ورزشی در استان مجبورند در تیم‌های غیربومی حضور یابند.
روحی از دست اقدام بودن خرید زمین برای احداث خانه بوکس در ساری خبر داد و افزود: علوی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری یک هزار متر در راهبند ساری برای ساخت خانه بوکس مرکز استان اختصاص دادند.
وی در ادامه گفت: با احداث سالن اختصاصی بوکس در ساری مشکلات ورزشکاران این رشته ورزشی در استان به ویژه ساری کاسته خواهد شد.
رئیس هیئت بوکس ساری از حضور دو ملی پوش ساروی در اردوی تیم ملی جوانان خبر داد و اظهار داشت: هومن طغانی و اسماعیل احمدی به عنوان دو ملی‌پوش ساروی در ترکیب تیم ملی بوکس جوانان کشور حضور دارند.
وی همچنین از فعالیت هفت باشگاه بوکس در خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 500 ورزشکار سازمان یافته در ساری زیر نظر مربیان بوکس فعالیت دارند.
رئیس هیئت بوکس ساری درباره برترین‌های این ورزش اذعان داشت: محمد جانبازی، دانیال موسوی، کامران فرامرزی، پویا قطب بنان، سعید موسوی و رضا سیدی از بهترین بوکسورهای مرکز استان هستند که آینده درخشانی در انتظار آنها است.
روحی همچنین درباره مربیان فعال در ساری گفت: اسماعیل فدایی، ایمان عظیمی، بیژن نادری، رضا هاشمی، ابراهیم علیزاده، امید غلامی، مهدی صالحی، عبدالله اسدی و جواد خلردی به عنوان مربیان برتر و فعال ساروی در حال آموزش بوکس به علاقمندان به ورزش هستند.
وی در پایان از حمایت‌های نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان و سید محمد تقی علوی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و حسین جعفری رئیس هیئت بوکس استان تشکر و تصریح کرد: در مسابقات اخیر بوکس قهرمانی کشور در مشهد تمام هزینه‌های تیم بوکس ساری را مدیر کل ورزش و جوانان استان تقبل کردند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول