اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به قهرمانی شدن یک بوکسور محروم؛

خوزستان، قهرمان واقعی رقابت‌های بوکس کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: تیم بوکس خوزستان با توجه به اثبات استفاده بوکسور استان سیستان و بلوچستان از مواد نیروزا و محرومیت وی، قهرمان واقعی مسابقات کشور است.

خوزستان، قهرمان واقعی رقابت‌های بوکس کشور است
خادم‌علی تهذیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: خوشحالیم که با میزبانی مناسب مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم‌ملی بعد از 17 سال از این آورد سربلند بیرون آمده تا جاییکه رئیس فدراسیون بوکس کشور اعلام کند که آبادان قابلیت میزبانی مسابقات بوکس دهه فجر را نیز دارا است.
وی با اشاره به اثبات استفاده یکی از بوکسورهای تیم سیستان و بلوچستان از مواد نیروزا افزود: این بوکسور دوران محرومیت خود را سپری می‌کرده که در این مسابقات حاضر شده و ضمن استفاده از مواد نیروزا به عنوان نخست دست پیدا می‌کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در همین خصوص اضافه کرد: بی‌شک در صورت بازگرداندن مدال این ورزشکار تیم خوزستان که در این رقابت‌ها بعد از 11 سال به عنوان سومی دست یافت، قهرمان واقعی مسابقات لقب می‌گرفت هرچند که فدراسیون بوکس کشور در این خصوص به عذرخواهی اکتفا کرد.
وی در ادامه از قرار گرفتن نام اداره ورزش و جوانان آبادان در بین سه اداره ورزش برتر استان خوزستان در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان آبادان به همراه اندیمشک و ماهشهر به عنوان برترین سازمان‌های ورزش در سال جاری مورد تقدیر قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: شهرداری دزفول و آبادان نیز به عنوان شهرداری‌های برتر حامی ورزش در استان خوزستان شناخته شده و تجلیل شدند.
مسابقات بوکس قهرمانی کشور، یادواره شکست حصر آبادان بعد از 17 سال در استان خوزستان و به میزبانی آبادان برگزار شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول