اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس فارس:

بوکس فارس نیاز به اسپانسر دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان فارس گفت: ورزش بوکس فارس نیاز به اسپانسر دارد که در این مورد اداره کل ورزش و جوانان فارس و فدراسیون باید چاره‌اندیشی کنند.

بوکس فارس نیاز به اسپانسر دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، کرامت‌الله شیخی اظهار داشت: در سال جاری دو بوکسور فارس برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک به عضویت تیم ملی در آمدند که مسعود مرادی به دلیل بیماری نتوانست در رقابت‌ها حاضر شود، اما ایمان طیبی در رقابت‌های باکو در عین حال کسب پیروزی برابر بوکسور قدرتمند کوبایی نتوانست کسب سهمیه کند و باید شانس خود را در دور بعد که فروردین ماه سال 91 است، امتحان کند.
رئیس هیئت بوکس استان فارس، اعزام تیم نوجوانان به رقابت‌های قهرمانی کشور را پس از چند سال وقفه، حضور بوکسورهای فارس در مسابقات جوانان کشور با کسب سه نشان طلا، نقره و برنز و شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان و قهرمانی کشور بزرگسالان را از مهم‌ترین اعزام‌های این هیئت در سال جاری برشمرد.
وی با اشاره به رشد جایگاه جوانان و بزرگسالان بوکس این استان در رده‌بندی‌های اعلام شده از سوی فدراسیون در سال 89 خاطرنشان کرد: ادامه این روند نیازمند حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان این استان بود، که در عین حال حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون حمایت لازم را نداشت و ما انتظار داشتیم به همین دلیل شاهد افت بوکس فارس باشیم اما با همدلی و کمک خانواده بوکس استان فارس این اتفاق نیفتاد.
شیخی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا، حضور در جمع جانبازان قطع نخاع و خدمت به حرم مطهر احمد ابن موسی(ع) از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی جامعه بوکس استان فارس در سال جاری بوده است.
رئیس هیئت بوکس استان فارس گفت: در سال جاری در عین حال اینکه سالن اختصاصی هیئت تعطیل و سبب بروز مشکلات بسیاری برای هیئت شد، با برنامه‌ریزی که صورت گرفت، برنامه‌های خود را در شهرستان‌ها اجرا کردیم که گرچه هم هزینه‌بر بود و هم زمان‌بر، اما شاهد رشد بوکس در شهرستان‌هایی نظیر رستم و قیروکارزین بودیم و در شهرستان‌های کارزون، فیروز آباد، نورآباد ممسنی، نی ریز و داراب نیز علاقه به این رشته ورزشی بیش از گذشته افزایش یافت.
وی تصریح کرد: به دلیل تغییر پیاپی مدیریت در راس ورزش استان فارس شاهد بروز مشکلات بسیاری برای تمام رشته‌های ورزشی هستیم که این مشکلات موجب شده است تا اداره کل ورزش و جوانان این استان نتواند برنامه‌های ورزشی خود را آن‌ طور که دلخواه خود باشد تدوین و به اجرا در آورد و همان‌گونه که سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان بارها عنوان کرده اگر افتخاری نصیب ورزش فارس در میادین بین‌المللی شده حاصل تلاش مجموعه هیئت‌های ورزشی بوده است.
کرامت‌الله شیخی در پایان بیان داشت: با توجه به وجود مشکلات مالی فراوان و دیگر مسائل در انتخابات دور بعد هیئت کاندید نمی‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول