اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مشاور امور حقوقی و مجلس استاندار مازندران:

ولی‌فقیه سکاندار نظام اسلامی برای پیوستن به انقلاب جهانی است

خبرگزاری فارس: مشاور امور حقوقی و مجلس استاندار مازندران گفت: ولی فقیه سکاندار نظام اسلامی برای پیوستن به انقلاب جهانی امام عصر است.

ولی‌فقیه سکاندار نظام اسلامی برای پیوستن به انقلاب جهانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی محمد صمدیان در همایش گفتمان دانشجویی "بیداری اسلامی، ولایت و رهبری و بصیرت جوانان" که در دانشگاه پیام نور واحد زیراب با همکاری اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه برگزار شد، با اشاره به قداست قلم و سوگند خداوند به آن در قرآن گفت: دانشگاه‌ باید مکان آزاداندیشی و تبلور اندیشه‌های متعهدانه دانشجویان باشد.
مشاور امور حقوقی و مجلس استاندار مازندران افزود: مقام معظم رهبری نیز بر آزاداندیشی دانشگاه‌ها اعتقاد دارند و خود نیز ساعت‌ها در این جلسات حضور داشته است.
صمدیان با بیان اینکه خداوند در آیه 67 سوره مائده بر ابلاغ رهبری امام علی(ع) برای مسلمانان تاکید داشته است، گفت: حضور بیش از 120 هزار نفر در غدیرخم و بیعت دو روزه مسلمین با امام علی (ع) بیانگر اهمیت موضوع رهبری بعد از پیامبر است.
وی با اشاره به اینکه زمین هیچگاه خالی از حجت حق نخواهد بود، گفت: امام عصر مانند خورشید در ورای ابرهای زمان نورافشانی می‌کند و جانشینان خود را از فقیهان و مجتهدان قرار داده است.
مشاور امور حقوقی و مجلس استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ولی فقیه سکاندار نظام اسلامی برای پیوستن به انقلاب جهانی امام عصر است.
صمدیان با اشاره به اینکه هر چه از زمان فتنه سال 88 جلوتر برویم ابعاد بیشتری از آن نمایان می‌شود، گفت: وزیر امور خارجه آمریکا به هدایت فتنه سال 88 تاکید داشته است و فتنه‌گران بر پنهان ماندن این ارتباط اصرار داشته‌اند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر بصیرت دینی تاکید داشتند که موجب جلوگیری از افراط و تفریط را فراهم خواهد آورد.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول