اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار دهگلان خبر داد:

اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار به بخش صنعت دهگلان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دهگلان از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای توسعه بخش صنعت این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار به بخش صنعت دهگلان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی در جلسه شورای صنعت و معدن شهرستان دهگلان‌ اظهار داشت: شهرستان دهگلان با دارابودن ظرفیت‌های مناسب در بخش صنعت و معدن، بهترین شرایط سرمایه‌گذاری در این زمینه را دارد.
وی افزود: باید از ظرفیت‌‌های موجود در توسعه بخش صنعت و معدن این شهرستان استفاده کرد چرا که با توجه به امکانات و استعدادهای موجود در زمینه صنعت و معدن، شهرستان دهگلان می‌تواند اشتغالزایی چشمگیری در این بخش داشته باشد.
فرماندار شهرستان دهگلان تاکید کرد: باید کار در زمینه توسعه بخش صنعت و معدن در شهرستان دهگلان شتاب بیشتری گیرد.  

*احداث کارخانه لاستیک‌سازی در دهگلان
رضایی در ادامه اجرای طرح احداث کارخانه لاستیک‌سازی کردستان در دهگلان را از برکات سفر مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: این از مهم‌ترین طرح‌های استان است که می‌تواند در زمینه اشتغالزایی جوانان نقش مهمی داشته باشد.
وی اضافه کرد: برای ساخت و اجرای این کارخانه عظیم 230 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری لازم است که با اجرای این طرح برای 3 هزار نفر به صورت مستقیم و 6 هزار نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.
رضایی تصریح کرد: در این راستا سرمایه‌گذاری و اختصاص اعتبارات برای توسعه بخش صنعت و معدن در شهرستان نسبت به دیگر شهرستان‌ها از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.
وی در ادامه گفت: احداث مجتمع پرورش گاو به ظرفیت 2 هزار و 500 رأس با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان و احداث کارخانه تولید صنایع لبنی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در بخش صنایع و معادن در شهرستان دهگلان است.
فرماندار شهرستان دهگلان در ادامه تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های مهم در شهرستان دهگلان در بخش صنعت و معدن و وجود نیروهای جوان و مشتاق و با انگیزه باید بیشترین سرمایه‌گذاری در بخش صنعت این شهرستان صورت گیرد.
رضایی افزود: با تقویت زیرساخت‌ها در زمینه جاده و راه‌ آهن و در بخش کشاورزی نیز سامانه انتقال آب از سد آزاد به دشت‌های دهگلان تحول خاصی ایجاد خواهد شد.
فرماندار دهگلان در ادامه از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای توسعه واحدهای صنعتی دهگلان در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان خبر داد و گفت: این اعتبارات در زمینه خرید زمین در شهرک‌های صنعتی و ایجاد امکانات زیربنایی و آموزش رشته‌های مختلف صنایع دستی هزینه می‌شود.
رضایی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 64 واحد صنعتی بزرگ در شهرستان دهگلان فعالیت دارد که این تعداد واحد صنعتی زمینه اشتغال 5 هزار و550 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول