اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور شبانکاره خبر داد:

افزایش رشته‌های دانشگاه پیام‌نور شبانکاره به 10 رشته

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور شبانکاره از افزایش رشته‌های دانشگاه پیام‌نور شبانکاره به 10 رشته خبر داد.

افزایش رشته‌های دانشگاه پیام‌نور شبانکاره به 10 رشته
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد کریمی دشتکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گسترش مراکز آموزش عالی و تجهیز و تقویت این مراکز نقش مهمی در رشد و توسعه بخش و شهرستان دارد و همه باید نسبت به تقویت مراکز علمی و پژوهشی اهتمام ورزیم.
وی افزود: شبانکاره دارای جایگاه خاصی در علم و ادب است و توسعه مراکز دانشگاهی در این بخش امری لازم است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور شبانکاره از افزایش رشته‌های دانشگاه پیام‌نور شبانکاره به 10 رشته خبر داد و خاطرنشان کرد: این دانشگاه در سال 86 با پذیرش 85 دانشجو در سه رشته حقوق، الهیات و الهیات گرایش فقه و حقوق کار خود را آغاز کرد و اکنون شاهد افزایش تعداد رشته‌های این دانشگاه به 10 رشته هستیم. 
کریمی دشتکی اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از 570 دانشجو در رشته‌های الهیات، حسابداری، علوم اقتصادی، مدیریت بازرگانی، مهندسی علوم کشاورزی، اقتصاد، مهندسی کشاورزی، مهندسی ماشین‌آلات کشاورزی، علوم دارایی و زیست‌شناسی گیاهی مشغول به تحصیل هستند.
وی اذعان داشت: این دانشگاه به تحقیق و پژوهش اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و از دانشجویان و اساتید انتظار داریم با خلاقیت و با انجام فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی، گام ارزشمندی در مسیر توسعه منطقه بردارند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور شبانکاره یادآور شد: در حوزه فرهنگی نیز شاهد تلاش خوب دانشجویان این دانشگاه هستیم و در تابستان امسال در طرح هجرت حضوری موفق داشتیم.
کریمی دشتکی با بیان اینکه ساختمان دانشگاه در آستانه بهره‌برداری قرار دارد گفت: طبقه دوم ساختمان این دانشگاه با اعتبار دو میلیارد ریال و زیربنای دوهزار و 850 مترمربع آماده بهره‌برداری است و ساختمان سردرب دانشگاه نیز با اعتبار 50 میلیون ریال آغاز شده که در سال جاری به پایان می‌رسد.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزیم و این دانشگاه با تمام توان در این راستا فعالیت خواهد کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول