اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار گنبد کاووس تاکید کرد:

غنابخشی فعالیت‌های فرهنگی با اجرای درست ایده‎های دینی

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: با اجرای درست ایده‎های دینی به فعالیت‌های فرهنگی غنا ببخشیم.

غنابخشی فعالیت‌های فرهنگی با اجرای درست ایده‎های دینی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی ظهر امروز در جلسه‌ شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: با ساخت مدارس استاندارد زمینه آموزش و پرورش بهتر دانش‌آموزان را فراهم کنید.  این کار نیازمند بهره‎گیری از مشارکت آحاد مردم و خیرین جامعه است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: باید مضامین عالی و مفاهیم بلند ادعیه و معارف دینی را برای دانش‌آموزان ساده‎سازی کنیم و به صورت استدلال به آنان تفهیم کنیم.
احمدی با بیان اینکه تقویت ایمان انگیزه گناه را کم می‌کند، افزود: تقویت ایمان همچنین انسان را با هنجارهای جامعه اسلامی همسوتر می‌کند. بررسی راه‌ها و استمرار اقداماتی که به تقویت ایمانی دینی دانش‌آموزان کمک می‎کند را باید سرلوحه کار تربیتی قرار دهیم.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس توفیق آموزش و پرورش در ماموریت‌های تعلیم و تربیتی را مستلزم حمایت همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه دانست و در ادامه اظهار داشت: تکریم معلم و ترویج علم و تقویت ایمانی دینی جمهوری اسلامی ایران را سرآمد جوامع خواهدکرد.
احمدی با بیان اینکه نهضت عظیم علمی ملت ایران با جمهوری اسلامی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: جوانان مومن ایران اسلامی در تولید علم سرآمد خواهند شد. چنانکه یکی از محورهای سند چشم‌انداز 20 ساله نیز، ارتقای جایگاه ایران در جامعه علمی بین‌المللی است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس افزود: دانش آموزان مخاطبان مهم راهبری، مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی در جامعه هستند که در مواجهه مستقیم با فعالیت های فرهنگی قرار گرفته اند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول